Poznaj pierwszy na rynku rekuperator naprawdę on-line: KOMFOVENT DOMEKT

Artykuł sponsorowany
Print image
Copy link image
time image Artykuł na: 6-9 minut
Poznaj pierwszy na rynku rekuperator naprawdę on-line: KOMFOVENT DOMEKT

Szeroki wachlarz rekuperatorów dostępnych na rynku oraz ogrom możliwych rozwiązań, sprawia że wybór właściwego urządzenia staje się bardzo trudny. Producenci prześcigają się, który z nich ma wyższą sprawność odzysku ciepła i stawiają ją, jako priorytet, który ma determinować końcowy zakup. Tymczasem rekuperator jest tak dobry i sprawny, jak automatyka, która nim steruje i to jej możliwości decydują o naszym komforcie na co dzień. Poznaj pierwszy na rynku rekuperator naprawdę on-line - Komfovent Domekt.

aktualizacja: 2020-06-26 07:42:25

Faktem jest, że rekuperatory Komfovent Domekt od wielu lat są wyznacznikiem jakości na polskim rynku. Dzięki cyklicznym konsultacjom bezpośrednio z użytkownikami urządzeń, Komfovent może zaproponować produkty, które są energooszczędne, ciche, łatwe w montażu i przede wszystkim intuicyjne w obsłudze.

Od kilku miesięcy trwała kolejna burza mózgów, jak można jeszcze bardziej usprawnić urządzenia dedykowane do domów. I udało się! Komfovent zrobił coś, czego żaden z producentów jeszcze nie zrobił - Komfovent Domekt - pierwszy rekuperator naprawdę on-line.

Komfovent Domekt - rekuperator naprawdę on-line

(wybrane modele - bestsellery 2018 i 2019)

Rekuperator Komfovent Domekt R450V
Komfovent Domekt R450V
Rekuperator Komfovent Domekt R600H
Komfovent Domekt R600H

Aplikacja Komfovent Control - wszystkie funkcje dostępne z poziomu Twojego smartfona

W związku z tym, że wszystko przenosi się do świata cyfrowego, a ludzie coraz chętniej korzystają z rozwiązań pozwalających na zarządzanie sprzętem domowym z poziomu smartfona, na początku marca uruchomiona została aplikacja mobilna oparta o chmurę producenta - Komfovent Control.

W tym miejscu bardzo często słyszę stwierdzenie: "No tak, ale inni producenci również mają dedykowane aplikacje, sterowanie przez smartfona, podłączenie do internetu itd. ...", i oczywiście jest to prawda. Natomiast różnice tkwią, jak zawsze w szczegółach. Podstawowa polega na tym, że rekuperatory Komfovent Domekt nie potrzebują dodatkowego panelu sterowania, do obsługi wystarczy darmowa aplikacja.

Co ważne aplikacja nie jest dodatkiem do urządzenia - stała się równoważna ze standardowym panelem sterowania. Supercienki, dotykowy, kolorowy panel LCD jest opcjonalny, ponieważ nie wpływa w żaden sposób na funkcjonalności czy też samą pracę rekuperatora.

Warto również zaznaczyć, że urządzenia Komfovent Domekt w standardzie mają wszystkie dostępne funkcje - klient może korzystać ze wszystkich funkcjonalności bez ponoszenia żadnych dodatkowych kosztów.

Smartfon z aplikacją Komfovent Control
Aplikacja Komfovent Control - wszystkie funkcje dostępne z poziomu smartfona

Steruj rekuperatorem z dowolnego miejsca na Ziemi - połączenie z chmurą producenta

Kolejnym wyzwaniem jakie stało przed Komfovent było maksymalne uproszczenie procesu podłączania rekuperatora do chmury producenta. Po kilkumiesięcznych testach cel został osiągnięty. Mogę z pełnym przekonaniem napisać, że proces logowania rekuperatora Domekt do chmury jest maksymalnie przyjazny dla użytkownika - odbywa się w pełni automatycznie.

Dzięki inteligentnemu wykorzystaniu protokołu DHCP urządzenie samo wykrywa połączenie z Internetem i tworzy wstępne połączenie. Użytkownik rekuperatora po pobraniu darmowej aplikacji Komfovent Control dostępnej na platformach Android oraz iOS, skanuje kod QR z urządzenia a całą resztą zajmuje się inteligentna automatyka sterowania rekuperatora.

Po połączeniu z chmurą Komfovent, sterowanie urządzeniem jest możliwe z dowolnego miejsca na ziemi (tam gdzie jest Internet), dodatkowo aplikacja posiada wszystkie funkcje, które oferuje standardowy panel sterowania. Uzupełnieniem mobilnej aplikacji jest wbudowany webserwer automatyki, dzięki któremu możemy sterować pracą rekuperatora z poziomu przeglądarki internetowej - nawet jeżeli, w naszej sieci domowej, nie mamy dostępu do Internetu.

W tym miejscu w zasadzie mógłbym zakończyć ten artykuł, jednak tytuł zobowiązuje. W moim odczuciu bycie naprawdę on-line, nie ogranicza się bowiem do aplikacji mobilnej. Komfovent doskonale to rozumie, dlatego poprzez swojego generalnego dystrybutora w Polsce - firmę VENTIA, podjęte zostały dalsze działania.

Bezpłatna pomoc techniczna i serwis on-line

Od ponad roku bardzo intensywnie rozwijana jest i promowana usługa Zdalnego Wsparcia Serwisowego, dzięki której pracownik działu technicznego Ventia może połączyć się z rekuperatorem on-line i przeprowadzić jego diagnostykę, aktualizację oprogramowania, zoptymalizować parametry pracy czy nawet naprawić zdalnie urządzenie. Przeprowadzenie Zdalnego Wsparcia, umożliwia zaawansowana automatyka sterująca, która posiada rozbudowany system autodiagnostyki oraz szereg funkcji wspomagających działania on-line.

Wspomniany wcześniej wbudowany webserwer dla specjalistów Ventia jest sercem rekuperatora i dzięki niemu, mają oni wgląd w procesy, które tam zachodzą. Usługa Zdalne Wsparcie z założenia jest bezpłatna, również po zakończeniu okresu gwarancyjnego i już w tym momencie jest unikatowa na skalę rynku. Aby zobrazować skalę przedsięwzięcia w roku 2019 przeprowadziliśmy ponad 200 połączeń on-line z rekuperatorami, natomiast w tym roku liczba ta już przekroczyła 300 przypadków.

Infografika: TY TEŻ MOŻESZ BYĆ ON-LINE!

Bezpośrednie wsparcie techniczne dla użytkownika - Platforma VENTIA on-line

W sierpniu 2020 r. uruchomiona zostanie platforma VENTIA | on-line, skierowana bezpośrednio do użytkowników urządzeń. W pierwszym etapie umożliwi ona między innymi, bezpośrednią komunikację użytkownika z działem wsparcia technicznego Ventia. Jedynym warunkiem korzystania z platformy będzie podłączenie urządzenia do Internetu. Bez żadnych ukrytych gwiazdek.

Dodatkowo na wszystkich, którzy zdecydują się zarejestrować na platformie swój rekuperator, czeka przedłużenie pełnej gwarancji producenta o dodatkowy rok. Co ważne przedłużenie gwarancji będzie możliwe dla wszystkich urządzeń zakupionych OD POCZĄTKU 2020 roku.

Oprócz oczywistych korzyści wynikających z rejestracji (długa gwarancja), użytkownicy będą mieli możliwość stałej aktualizacji rekuperatorów. Z całą pewnością mogę powiedzieć, że tym samym Komfovent jak i VENTIA stali się pionierami na polskim rynku w zakresie zdalnej obsługi użytkowników, a to nie koniec.

Przy wyborze urządzenia kierujmy się faktami, nie obietnicami. Wybierzmy rekuperator nowoczesny, wyposażony w system sterowania z najwyższej półki, posiadający aplikację mobilną, maksymalnie uproszczony proces podłączenia do chmury producenta, wbudowany webserwer dostępny z poziomu przeglądarki internetowej, wszystkie funkcje w standardzie, 3 lata gwarancji, zdalne wsparcie serwisowe nawet po okresie gwarancyjnym, panel użytkownika w prosty sposób umożliwiający kontakt z działem technicznym producenta. Wybierzmy pierwszy rekuperator naprawdę on-line - Komfovent Domekt.

Adrian Zagulski
Kierownik Produktu Centrale Wentylacyjne
adrian.zagulski@ventia.pl

Zdaniem naszych Czytelników

time image

06 Lip 2020, 07:04

10 tys taka zabawka. Ciekawe czy działa jak sieć się zepsuje...

time image

Gość Wojtek

05 Lip 2020, 23:52

Jako sieciowiec przyczepię się do potraktowania w tekście protokołu DHCP. Wstępna konfiguracja połączenia sieciowego to podstawowe zadanie tego protokołu. Ma ustawić kilka parametrów i tyle. Używanie określenia "inteligentny" to duże nadużycie. Rozumiem, że nowe funkcje sprzętu ...

Wiecej na Forum BudujemyDom.pl

Dodaj komentarz

time image
time image
Zobacz inne artykuły
Forvent Reku - system dystrybucji powietrza DLA DOMU 2021
Forvent Reku - system dystrybucji powietrza DLA DOMU 2021
Zadaj pytanie ekspertowi Masz wątpliwości lub dodatkowe pytania? Napisz do nas!
expert image
Akceptowane formaty plików: 'jpg', 'jpeg', 'gif', 'bmp', 'png'. Dodawanie wielu plików - wciśnij CTRL.
Administrator danych osobowych: AVT-Korporacja sp. z o.o. z siedzibą: ul. Leszczynowa 11, 03-197 Warszawa. Cel przetwarzania danych: udzielenie odpowiedzi na zadane pytanie. Administrator danych osobowych: AVT-Korporacja sp. z o.o. z siedzibą: ul. Leszczynowa 11, 03-197 Warszawa. Cel przetwarzania danych: udzielenie odpowiedzi na zadane pytanie. Okres przetwarzania danych: Twoje dane przetwarzane będą do czasu istnienia podstawy do ich przetwarzania – czyli w tym konkretnym przypadku, do czasu udzielenia odpowiedzi. Masz prawo do: dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych lub ich przenoszenia. Możesz: odwołać zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych, zażądać, by Twoje wszystkie dane zostały usunięte. Podstawy prawne: art. 5, 6, 12, 13 Ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO). Czytaj więcej
Dodano plik do wysłania
Budujemy Dom
9,95 zł tylko teraz!
Teraz za darmo!
Od teraz, dla wszystkich! Wystarczy, że się zalogujesz. A otrzymasz dostęp do wszystkich artykułów z papierowego Budujemy Dom! Całkowicie za darmo!
Dom Energooszczędny Vademecum 2019

Dom Energooszczędny Vademecum

ABC Budowania 2019

ABC Budowania

Jak budować bez błędów

Wnętrza 2020

Wnętrza

Nowoczesne, stylowe, piękne wnętrza - zasady, porady, inspiracje

Czas na Wnętrze lipiec - sierpień 2020

Czas na Wnętrze

Od inspiracji do realizacji

Twój Dom Twój Styl 2019

Twój Dom Twój Styl

Poradnik shoppingowy

Budujemy Dom czerwiec 2020

Budujemy Dom

Dla budujących dom i wykonawców

Dom Polski 2020

Dom Polski

Jak zbudować dom tańszy niż mieszkanie

Nowoczesne Instalacje 2020

Nowoczesne Instalacje