Jak mówi fragment lekarskiej przysięgi Hipokratesa „Lepiej zapobiegać, niż leczyć”. Podobnie jest w przypadku okien PVC, choć tutaj musielibyśmy napisać: Lepiej konserwować i serwisować, niż naprawiać. Najistotniejsze jest jednak, by już na etapie budowy wybrać producenta, co do którego mamy pewność wysokiej jakości produktu, a także obsługi posprzedażowej – obejmującej serwisowanie i jasny system gwarancyjny
Jeżeli inwestor zdecyduje się na wysokiej jakości stolarkę, przez pierwsze dziesięć, a nawet dwadzieścia lat – z oknami nie powinno się nic dziać. Dlaczego inwestorzy miewają problemy dużo szybciej? Zaczynając od etapu budowy czy też remontu – inwestorzy często zapominają, aby po montażu zabezpieczyć okna na czas dalszych prac.
Do każdego zakupionego produktu dołączany jest dokument wskazujący, jak należy prawidłowo z niego korzystać. Kupując nowy sprzęt AGD do domu, inwestorzy często sięgają po instrukcje obsługi, niestety zapominają o tym, w przypadku stolarki okiennej, do czego serdecznie zachęcamy.
W instrukcji obsługi znajduje się też wiele przydatnych informacji dotyczących konserwacji czy środków rekomendowanych do czyszczenia. Nieodpowiednia konserwacja lub jej brak są najczęstszymi powodami awarii na różnych płaszczyznach. Takie działania należy wykonywać raz na 12 miesięcy, rekomendujemy, by robił to wykwalifikowany serwis. Jeżeli decydujemy się na samodzielną konserwację, zawsze należy mieć na uwadze zalecenia umieszczone w instrukcji obsługi i używać do wszystkich prac, wyłącznie produktów wskazanych przez producenta.
Marcin Garbaciak
Menadżer ds. szkoleń KRISPOL
Fot. Krispol
Dodaj komentarz