Röben na jubileuszowej Budmie

Röben na jubileuszowej Budmie
Tradycyjnie wielu producentów właśnie na poznańskich targach po raz pierwszy zaprezentowało swoje nowości. Nie inaczej było z firmą Röben, producentem ceramicznych pokryć dachowych. W pawilonie poświęconym tematyce dachów można było obejrzeć PIEMONT - zupełnie nową dachówkę marki Röben, która będzie w sprzedaży już niebawem.

Röben na jubileuszowej Budmie Firma prezentowała także dachówkę MONZAplus trentino, najnowszą wersję kolorystyczną popularnego modelu. Ze względu na nazwy nowych produktów, na stoisku królowały włoskie klimaty – muzyka rodem z festiwali w San Remo, zdjęcia malowniczego regionu Piemont oraz pyszna włoska kawa dla zwiedzających.

Oprócz nowości inspirowanych regionami Italii, na stoisku firmy Röben można było przyjrzeć się z bliska także trzem nowym cegłom klinkierowym ręcznie formowanym, które intrygowały nieregularnym kształtem i zróżnicowaną kolorystyką.

Każdy, kto chciał się podzielić swoim zdaniem na temat nowych produktów, mógł wypełnić przygotowaną przez firmę ankietę. Natomiast nowością, która najbardziej zainteresowała inwestorów kładących nacisk na rozwiązania ekologiczne, była dachówka solarna, służąca do estetycznego mocowania na dachu przewodów kolektorów słonecznych.

Domino i siatkówka w wydaniu targowym

Oprócz możliwości zapoznania się z produktami Röben, atrakcją na stoisku firmy była możliwość układania domina razem z trzykrotnym uczestnikiem Domino Day. Najwięcej zwiedzających przyciągnęło uroczyste burzenie misternie układanych drewniano-ceramicznych konstrukcji.

Nie zabrakło także atrakcji sprawnościowych – chętni wzięli udział w konkursach związanych z siatkówką, które poprowadził Mariusz Wlazły. Kapitan mistrza Polski, drużyny SKRA Bełchatów, wręczył szczęśliwym zwycięzcom pamiątkowe nagrody, a później rozdawał autografy i pozował do zdjęć.

Przeczytaj
Może cię zainteresować
Dowiedz się więcej
Zobacz więcej Zobacz mniej

Międzynarodowe Targi Budownictwa pozostają najlepszą okazją do spotkań branżowych, a dla inwestorów indywidualnych – do obejrzenia oferty większości producentów materiałów budowlanych w jednym miejscu

 

Jeszcze na długo przed rozpoczęciem Międzynarodowych Targów Budownictwa 2011 ich organizatorzy informowali o 20-procentowym wzroście zainteresowania powierzchnią wystawienniczą. Na 60 000 m2 swoją ofertę zaprezentowało 1500 wystawców. W porównaniu do zeszłego roku, wzrosła także liczba zwiedzających – według wstępnych szacunków MTP odwiedziło ok. 60 tysięcy osób.


Firma powiązana: Röben Polska

Komentarze

Czytaj tak, jak lubisz
W wersji cyfrowej lub papierowej
Moduł czytaj tak jak lubisz