Firma prezentowała także dachówkę MONZAplus trentino, najnowszą wersję kolorystyczną popularnego modelu. Ze względu na nazwy nowych produktów, na stoisku królowały włoskie klimaty – muzyka rodem z festiwali w San Remo, zdjęcia malowniczego regionu Piemont oraz pyszna włoska kawa dla zwiedzających.
Oprócz nowości inspirowanych regionami Italii, na stoisku firmy Röben można było przyjrzeć się z bliska także trzem nowym cegłom klinkierowym ręcznie formowanym, które intrygowały nieregularnym kształtem i zróżnicowaną kolorystyką.
Każdy, kto chciał się podzielić swoim zdaniem na temat nowych produktów, mógł wypełnić przygotowaną przez firmę ankietę. Natomiast nowością, która najbardziej zainteresowała inwestorów kładących nacisk na rozwiązania ekologiczne, była dachówka solarna, służąca do estetycznego mocowania na dachu przewodów kolektorów słonecznych.
Domino i siatkówka w wydaniu targowym
Oprócz możliwości zapoznania się z produktami Röben, atrakcją na stoisku firmy była możliwość układania domina razem z trzykrotnym uczestnikiem Domino Day. Najwięcej zwiedzających przyciągnęło uroczyste burzenie misternie układanych drewniano-ceramicznych konstrukcji.
Nie zabrakło także atrakcji sprawnościowych – chętni wzięli udział w konkursach związanych z siatkówką, które poprowadził Mariusz Wlazły. Kapitan mistrza Polski, drużyny SKRA Bełchatów, wręczył szczęśliwym zwycięzcom pamiątkowe nagrody, a później rozdawał autografy i pozował do zdjęć.
- Jak podnieść komfort mieszkania na poddaszu?
- Jak długo trwa remont dachu? Czynniki wpływające na czas
- Zalety i zastosowanie chłodnych dachów SOPREMA
- Jaką blachę użyć do wykończenia elewacji?
Międzynarodowe Targi Budownictwa pozostają najlepszą okazją do spotkań branżowych, a dla inwestorów indywidualnych – do obejrzenia oferty większości producentów materiałów budowlanych w jednym miejscu
Jeszcze na długo przed rozpoczęciem Międzynarodowych Targów Budownictwa 2011 ich organizatorzy informowali o 20-procentowym wzroście zainteresowania powierzchnią wystawienniczą. Na 60 000 m2 swoją ofertę zaprezentowało 1500 wystawców. W porównaniu do zeszłego roku, wzrosła także liczba zwiedzających – według wstępnych szacunków MTP odwiedziło ok. 60 tysięcy osób.
Firma powiązana: Röben Polska