Działając na rynku od ponad 20 lat, Galeco zdążyło zapisać się w świadomości klientów jako marka pionierska, lubiąca zaskakiwać i przekształcać klasyczne postrzeganie systemów rynnowych. To właśnie jej zawdzięczamy m.in. opatentowanie innowacyjnego profilu rynnowego zapobiegającego przelewaniu wody podczas intensywnych opadów czy wprowadzenie na rynek nowatorskiego systemu bezokapowego. W 2019 roku polski producent odwodnień nie zwalnia tempa, a ostatnie miesiące są tego najlepszym przykładem.
Zmiany do kwadratu
Zgodnie z zeszłorocznymi zapowiedziami na początku II kwartału Galeco zaprezentowało kolejną nowość, uzupełniając tym samym segment rozwiązań dedykowanych dachom płaskim. Membrana EPDM, bo o niej mowa, to produkt przeznaczony do hydroizolacji stropodachów. Szybki i prosty w montażu zamiennik tradycyjnej papy jest nie tylko przyjazny środowisku, ale i znacznie bardziej wytrzymały na uszkodzenia mechaniczne. Galeco nie poprzestaje jednak na stałej rozbudowie swojego portfolio.
Marka przeprowadziła właśnie lifting identyfikacji wizualnej. Odświeżeniu uległy wszystkie firmowe materiały poligraficzne. Zmieniono też stronę internetową, która zyskała nowoczesny i intuicyjny interfejs. Rebranding polegał głównie na rezygnacji z tradycyjnych zaokrągleń, które pojawiały się do tej pory w materiałach promocyjnych. Na ich miejsce zastosowano bardziej kwadratowe i nowoczesne kształty.
- Analizując tendencje rynkowe i odpowiadając na aktualne potrzeby klientów, nieustannie rozwijamy naszą wizję kwadratowego świata, opartą na prostocie i geometryczności. Wierzymy, że aby przetrwać w dynamicznie zmieniającej się branży, należy umieć się dostosować. Decyzja o rebrandingu była więc naturalna. W końcu zmieniamy się nie tylko my, ale i nasi klienci oraz konkurencja. - mówi Anna Góral, specjalista ds. marketingu Galeco.
Unowocześniona koncepcja kreatywna zakładała także uproszczenie typografii, uczynienie z kolorów marki mocnego nośnika informacji oraz lepszą ekspozycję produktów. Wprowadzone w Polsce zmiany brandingowe obejmą w kolejnych etapach także spółki eksportowe, dzięki czemu firma Galeco na całym świecie będzie mogła komunikować się z klientami w spójny sposób. Międzynarodowy charakter marki ma podkreślać także uruchomiona właśnie strona internetowa galeco.global.
- Jak długo trwa remont dachu? Czynniki wpływające na czas
- Membrany dachowe premium dla doskonałej izolacji dachu
- Różnice pomiędzy systemami rynnowymi z PVC i stali powlekanej
- Skuteczna hydroizolacja dachu płaskiego za pomocą membrany PVC
Głównym celem witryny jest nawigacja klientów po 13 wersjach językowych, które odpowiadają krajom, w których ekspansywnie działa firma. Galeco liczy, że poczynione w ten sposób działania pomogą jej ugruntować swoją pozycję w Europie oraz pozyskać nowe rynki zbytu.
Firma powiązana: Galeco