BMI Polska, część międzynarodowej Grupy BMI – wiodącego producenta systemów dachowych i hydroizolacyjnych – ogłasza zmiany w strukturze zarządzania, wynikające z realizacji długofalowej strategii firmy.
W ramach procesu transformacji Grupa BMI utworzyła nowy klaster regionalny obejmujący Polskę, Niemcy i kraje bałtyckie. Dyrektorem Zarządzającym tego regionu został Eugenio Cecchin.
W związku z wprowadzeniem nowej struktury, CEO BMI Polska Konrad Machula ustępuje ze stanowiska Dyrektora Zarządzającego Regionu East-North BMI Group i Prezesa Zarządu BMI Polska.
Konrad Machula objął stanowisko Dyrektora Zarządzającego BMI Polska w 2018 roku. W ciągu 7 lat pracy przeprowadził proces połączenia firm Braas i Icopal. Jego wieloletnie doświadczenie strategiczne i organizacyjne było kluczowe w okresie fuzji spółek, a także w procesie transformacji cyfrowej i digitalizacji procesów biznesowych. Otwarty na nowoczesne technologie i metody zarządzania, zapewnił silne i konsekwentne przywództwo na dynamicznie zmieniającym się rynku. Miał znaczący wpływ na rozwój biznesu BMI w Polsce oraz na zbudowanie silnej kultury organizacyjnej, synergicznie łączącej zespoły dwóch uznanych marek w jeden zespół BMI.
Artur Gałka, dotychczasowy Dyrektor Handlowy BMI Polska, obejmuje nową rolę, w której będzie odpowiedzialny za całość działań komercyjnych firmy w Polsce. To naturalny krok, wynikający z jego dotychczasowego zaangażowania oraz roli, jaką pełnił w rozwijaniu strategii sprzedaży i współpracy z kluczowymi partnerami biznesowymi.
Z ponad 20-letnim doświadczeniem w zarządzaniu sprzedażą i zespołami w sektorze materiałów budowlanych, zarówno na rynku krajowym, jak i międzynarodowym, Artur Gałka wnosi do nowej roli silne kompetencje strategiczne, operacyjne i przywódcze. Jego praktyczne podejście, orientacja na rezultat oraz umiejętność integrowania zespołów wokół wspólnych celów będą kluczowe w dalszym rozwoju modelu biznesowego BMI w Polsce.
Wprowadzone zmiany wpisują się w strategię Grupy BMI, ukierunkowaną na umacnianie pozycji rynkowej, konsolidację operacyjną, wzrost efektywności oraz dalszy rozwój oferty produktowej i jakości obsługi klienta.
Przeczytaj
Może cię zainteresować
Dowiedz się więcej
Zobacz więcej
Zobacz mniej