KRISPOL mówi: "Rock Your Business" i zabiera właścicieli Salonów KRISHOME i kluczowych Partnerów na wyjątkowy event
KRISPOL mówi: "Rock Your Business" i zabiera właścicieli Salonów KRISHOME i kluczowych Partnerów na wyjątkowy event
Trzy dni intensywnej zabawy połączonej z team buldingiem i spotkaniem z ambasadorem marki Łukaszem Piszczkiem. Tak można w skrócie podsumować epickie spotkanie zorganizowane przez producenta stolarki otworowej firmę KRISPOL dla 150 Partnerów Handlowych.
Data publikacji: 2021-09-15
Data aktualizacji: 2021-09-15
Położony w samym sercu Wielkopolski - Hotel Remes Sport & SPA ****, to jeden z najatrakcyjniejszych obiektów w Polsce, idealnie wpisujący się w założenia eventu, to tu przedstawiciele Salonów KRISHOME i kluczowi Partnerzy marki KRISPOL spędzili trzy intensywne dni. Wszyscy zaproszeni goście zjawili się 9 września w Opalenicy w świetnych nastrojach. W powietrzu było czuć ekscytację i radość ze spotkania.
Niewinna na pierwszy rzut oka agenda spotkania z godziny na godzinę nabierała rozpędu. Po przywitaniu przez Zarząd - Beatę i Karola Krysińskich wszystkich gości, rozpoczęła się uroczysta kolacja, a tuż po niej wydarzenie bez precedensu. Partnerzy KRISPOL osobiście uczestniczyli w podpisaniu prolongaty kontraktu z Łukaszem Piszczkiem, ambasadorem i przyjacielem marki.
- Synergia działań marek KRISPOL, KRISHOME i osoby Łukasza Piszczka, doprowadziła wszystkich tu obecnych do sukcesu komercyjnego. Tym bardziej miło jest mi ogłosić, że postanowiliśmy kontynuować współpracę z Łukaszem. Jesteśmy przekonani, że ta odrobina stabilności w niestabilnych czasach, jest kwintesencją Gwarancji Spokoju, jaką na co dzień dostarcza marka KRISPOL - powiedział Grzegorz Ratajczak, który sygnował kontrakt ze strony spółki.
Kontynuację projektu skomentował też Łukasz Piszczek:
- Wiele wspólnych lat za nami. Cieszę się, że firma KRISPOL obdarzyła mnie zaufaniem i współpracę będziemy kontynuować. Dzięki temu, że wróciłem do Polski, będę mógł poświęcić więcej czasu na wspólne projekty, które opracowujemy dla inwestorów.
Łukasz Piszczek
Dla zaproszonych gości była to świetna okazja do rozmowy z piłkarzem o jego planach, wykonania pamiątkowych zdjęć i przede wszystkim świetnej zabawy, która trwała do białego rana. Aby tradycji biznesowej stało się zadość, podczas gali zostały wręczone statuetki dla firm, które wyróżniają się najwyższymi wynikami sprzedażowymi w kategorii bram - GP System Salon KRISHOME i Eurotax, okien - Megabud Salon KRISHOME i Prestige House Salon KRISHOME, a także najwyższym poziomem wzrostu sprzedaży - Łukasiewicz Salon KRISHOME.
Łukasz Piszczek
Kolejne dni upłynęły uczestnikom na świetnej zabawie i odpoczynku we wrześniowym słońcu. Sporych emocji dostarczyły zawody kreatywne - Power Vehicle - podczas których uczestnicy budowali własne pojazdy i rywalizowali o tytuł najlepszego teamu konstruktorów. Dużym zainteresowaniem Partnerów cieszyły się lekcje golfa, a także zabiegi w strefie SPA i Wellness.
W ramach motywu przewodniego - Rock Your Business, zgromadzeni goście wzięli udział w unikalnym projekcie muzycznym, przygotowanym przez charyzmatycznego wokalistę Briana Allana. Wspólnie z finalistami The Voice of Poland, X Factor i Must Be The Music - udało się odblokować potencjał ludzi i namówić do wspólnego wykonania kultowych utworów - "It’s my life" Bon Jovi’ego i "Bo jak nie my, to kto" Mroza. Efekt: 100 procentowo zintegrowany, dobrze bawiący się i rozentuzjazmowany zespół, gotowy do kontynuacji wspaniałego wieczoru.
- Organizując to wydarzenie, przyświecała nam myśl, że po ostatnich intensywnych miesiącach - nie tylko wzmożonej pracy, ale i ograniczeń związanych z pandemią - czas na dobrą zabawę, odpoczynek i relaks. Cieszy nas, że pomimo dużej grupy blisko 150 przedstawicieli z Salonów KRISHOME i Partnerów Handlowych KRISPOL - udało nam się połączyć różne formy aktywności tak, by każdy mógł znaleźć coś dla siebie. Niewątpliwie na uczestnikach ogromne wrażenie wywarło spotkanie z naszym ambasadorem - Łukaszem Piszczkiem, a także ogłoszenie przedłużenia kontraktu. Mam nadzieję, że całe wydarzenie pozwoliło naładować baterie przed intensywnym sezonem jesienno-zimowym - skomentował Radosław Gibki - Dyrektor Sprzedaży Krajowej.