Bez MONTERIADY trudno już wyobrazić sobie Międzynarodowe Targi Budownictwa i Architektury BUDMA. W ramach tegorocznej, czwartej osłony wydarzenia uczestnicy mogli oglądać realizowane przez cztery dni pokazy montażu drzwi zewnętrznych, drzwi balkonowych typu HS, drzwi wewnętrznych, bramy garażowej, okna w strefie docieplenia, osłon okiennych oraz systemu automatyki okiennej i regulacji okuć w stolarce HS. Podczas pokazów wykorzystano wysokiej jakości rozwiązania izolacyjne, odzież roboczą, narzędzia, mocowania oraz mini żuraw z przyssawkami.
Poszczególnym montażom towarzyszył "na żywo", emocjonujący komentarz znanego dziennikarza sportowego - Tomasza Zimocha. Interesująca formuła MONTERIADY 2019 sprawiła, że jej stoisko tłumnie odwiedzali nie tylko fachowcy, lecz również inwestorzy indywidualni zainteresowani nowoczesnymi produktami i ich odpowiednią instalacją. Nie zabrakło także uczniów i opiekunów klas patronackich "DOBRY MONTAŻ" z Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego nr 2 w Wadowicach oraz Zespołu Szkół nr 1 w Zbąszyniu, którzy na MONTERIADZIE 2019 gościli w dniu 13 lutego.
Poza oglądaniem pokazów montażu i wizytą na stoiskach działających w branży stolarki budowlanej firm, wzięli oni udział w debacie: "Dlaczego warto zostać monterem stolarki?", z udziałem profesjonalnych monterów - Ambasadorów kampanii "DOBRY MONTAŻ". Spotkanie było dla uczniów niepowtarzalną okazją do zapoznania się ze specyfiką pracy montera i poznania korzyści oraz wymagań płynących z wykonywania tej profesji.
Zwieńczenie drugiego dnia MONTERIADY 2019 stanowiło spotkanie prasowe, które odbyło się w Centrum Prasowym targów BUDMA. Obecni na nim byli dziennikarze branżowi zarówno z Polski, jak i z zagranicy, a także przedstawiciele sektora stolarki budowlanej i reprezentanci targów BUDMA. Podczas wydarzenia zaprezentowano najważniejsze inicjatywy Związku POiD w 2018 roku i najnowsze projekty, w tym również nowy wizerunek organizacji. W dalszej części uczestnicy mieli zaś okazję do bezpośrednich rozmów w ramach networkingu.
MONTERIADA znakomicie wpisała się w prowadzone przez Związek POiD działania promujące dobry montaż stolarki budowlanej. Podczas targów BUDMA nie mogło więc też zabraknąć charakterystycznej postaci Edmonta - nowoczesnego montera stolarki budowlanej, bohatera kampanii "DOBRY MONTAŻ", który cieszył się dużym zainteresowaniem uczestników.
Przeczytaj
Może cię zainteresować
Dowiedz się więcej
Zobacz więcej
Zobacz mniej
Partnerami MONTERIADY 2019 były marki: AIB, Aluplast, FAKRO, GERDA, Glasslift, Hörmann, Klimas Wkręt-met, Lahti Pro, Porta, Somfy, Soudal, Stanley Black & Decker i Vorne. Wydarzenie zostało zorganizowane pod patronatem Instytutu Techniki Budowlanej i targów BUDMA, zaś jego patronami medialnymi były wiodące media zajmujące się szeroko pojętą tematyką budowlaną.