Nowa odsłona ogólnopolskiej kampanii społecznej DOBRY MONTAŻ

Print image
Copy link image
time image Artykuł na: 9-16 minut
Nowa odsłona ogólnopolskiej kampanii społecznej DOBRY MONTAŻ

Według ostatnich badań¹, 57,9% inwestorów indywidualnych zetknęło się z niefachowym montażem wyrobów stolarki budowlanej. Jednocześnie 78,8% badanych zadeklarowało, że przywiązuje wagę do poprawnego montażu tego typu rozwiązań. Ich prawidłową instalację promuje ogólnopolska kampania społeczna "DOBRY MONTAŻ", której nowa odsłona rozpoczęła się 1 września br. Jej Patronem Honorowym zostało Ministerstwo Inwestycji i Rozwoju.

aktualizacja: 2018-09-18 06:01:42

Realizowana od 2014 roku kampania "DOBRY MONTAŻ" ma na celu edukację i budowanie świadomości w zakresie montażu wyrobów stolarki budowlanej: okien, drzwi, bram, osłon okiennych i towarzyszących im rozwiązań. Skierowana jest do inwestorów indywidualnych oraz fachowców, a część jej inicjatyw nakierowanych jest również na promocję zawodu montera stolarki budowlanej. Bieżąca odsłona organizowanej przez Związek POiD akcji potrwa do końca czerwca 2019 roku i obejmie szereg działań, wśród których będzie mnóstwo nowości.

Z myślą o inwestorach indywidualnych

Dla każdego, komu bliski jest temat budowy domu czy aranżacji wnętrz, źródło wiedzy stanowi dedykowana kampanii strona internetowa: www.dobrymontaz.com. Oprócz praktycznych porad odnośnie wyboru i prawidłowej instalacji wyrobów stolarki budowlanej, można tam znaleźć wyszukiwarkę firm świadczących usługi montażowe. Inspiracje oraz atrakcyjne konkursy z nagrodami publikowane są natomiast na Fanpagu "DOBRY MONTAŻ" na Facebooku. W ramach akcji, w dalszym ciągu realizowana będzie kampania public relations w mediach drukowanych i elektronicznych, która ma zwrócić uwagę odbiorców na kwestię instalacji okien, drzwi, bram oraz osłon.

Zupełną nowość w tej edycji stanowi prezentacja idei "DOBREGO MONTAŻU" w formie sztuki ulicy oraz profil "DOBRY MONTAŻ" na Instagramie. Od jesieni w działania komunikacyjne zaangażowane będą blogerki wnętrzarskie i lifestylowe. Nie zabraknie również filmu promocyjnego. Projekt, w charakterze Partnerów, wspierają wiodące marki z polskiej branży stolarki budowlanej.

- Edukacja branżowa to kluczowy element w strategii spółki KRISPOL. Bardzo cieszymy się, że w ramach kampanii będziemy mogli promować zawód "montera stolarki budowlanej" oraz edukować klientów detalicznych w zakresie wysokiej jakości usług montażowych. Jesteśmy również nastawieni na poszerzanie wiedzy naszych partnerów i ekip montażowych odnośnie prawidłowej instalacji stolarki oraz wsparcie przyszłego rynku usług montażowych. "DOBRY MONTAŻ" to istotny projekt społeczny, ważny dla całej branży budowlanej. Nasza współpraca dopiero się zaczyna, jednak wierzymy, że przyniesie ona wiele korzyści - mówi Radosław Gibki, Dyrektor Sprzedaży Krajowej firmy KRISPOL, jednego z Partnerów "DOBREGO MONTAŻU".

Zawód montera stolarki budowlanej? To się opłaca!

"DOBRY MONTAŻ" to także działania skierowane do profesjonalistów. W wyszukiwarce na stronie dobrymontaz.com umieszczone są polecane przez Partnerów punkty dystrybucji, oferujące sprzedaż oraz montaż wyrobów stolarki budowlanej. Dodatkowo wyróżnione są tam DOBRE FIRMY, czyli punkty dystrybucji, cieszące się najlepszą opinią i najwyższym zaufaniem Partnerów kampanii.

Może cię zainteresować
Ile kosztuje moskitiera na okno balkonowe? Jaka roleta na skośne okno? Okna na straży bezpieczeństwa Jak myć żaluzje fasadowe? Prawidłowy montaż okien energooszczędnych Co daje anodowanie aluminium? Jak zasłonić okna na parterze? Ile powinno być od okna do sufitu? Na jakiej wysokości umieścić okno? Metamorfoza drzwi wejściowych metodą DIY Lekkie konstrukcje z drewna klejonego z powłoką PVC Czym się kierować przy wyborze drzwi wewnętrznych? Skąd się bierze popularność ościeżnic stalowych? LINEAR - okna dla ambitnych realizacji Wyłazy dachowe - jaki model wybrać? Nowa generacja okien dachowych GREENVIEW. Nowy standard na nowe czasy Okna i drzwi w 2024 roku. Jakie trendy będą obowiązywały? Co zrobić gdy drzwi balkonowe się nie domykają? Wianki okolicznościowe i inne ozdoby do dekoracji drzwi. Przewodnik kreatywnego dekorowania Czy istnieją okna przez które nie widać wnętrza? Wybieramy komfortowe drzwi do wnętrz Jakie są zalety parapetów z konglomeratu? Jak je pielęgnować? Jak przebiega szczelny montaż okien w technologii Soudal Window System? Co to jest szkło ornamentowe? Jak przestawić okna na tryb letni/zimowy? Energooszczędność i Koalicja Termomodernizacji Dlaczego warto zdecydować się na stolarkę pozbawioną progów? Jakie okna wybrać od południa, jakie od północy? Rolety zewnętrzne w nowo projektowanym budynku - co powinniśmy o nich wiedzieć? Co to za kolor Winchester? Jaki jest proces produkcji szyby zespolonej? Markizy wolnostojące - zamień ogórd lub taras na miejsce urlopowego wypoczynku Pora na nowe okna. Jak przygotować się do wymiany okien w domu i zrealizować ją krok po kroku? Jakie są wady i zalety okien nieotwieranych typu FIX? Jak włączyć czytnik linii papilarnych? Jakie parametry decydują o bezpieczeństwie zapewnianym przez zamki i wkładki? Czy okna mogą otwierać się na zewnątrz? Kiedy prostota i minimalizm spotykają się z nowoczesnością. Dom w stylu stodoły Proste i szybkie w obsłudze kraty rolowane - rodzaje, montaż Jakie okna przesuwne wybrać?
Zobacz więcej Zwiń

Bieżąca odsłona akcji to także współpraca z klasami patronackimi "DOBRY MONTAŻ" w wybranych szkołach z całej Polski. W ramach kooperacji planowane jest m.in. zorganizowanie szkoleń produktowych dla uczniów, spotkania z ekspertami czy doposażenie szkolnych pracowni. Specjalnie dla uczniów klas patronackich przygotowany zostanie również konkurs. Wiosną 2019 roku rozpocznie się natomiast kampania służąca wsparciu promocji zawodu montera stolarki budowlanej wśród młodzieży. Związek POiD wesprze tym samym szkoły prowadzące rekrutację do klas o profilu "monter stolarki budowlanej".

Partnerzy najnowszej odsłony "DOBREGO MONTAŻU" to wiodące marki z branży stolarki budowlanej: AIB, FAKRO, GERDA, HÖRMANN, KLIMAS WKRĘT-MET, KRISPOL, MARCOPOL, PORTA KMI POLAND, PROLINE, ROTO i SOUDAL. Kampanię, w charakterze jej ambasadorów, wspierają profesjonalni monterzy. Towarzyszą jej również patroni medialni i merytoryczni: Instytut Techniki Budowlanej i Polskie Stowarzyszenie Dekarzy.

Dobry Montaż - partnerzy kampanii

¹ASM Centrum Badań i Analiz Rynku: Badanie procesu decyzyjnego inwestorów w zakresie wyboru produktów stolarki budowlanej oraz znajomości kampanii „DOBRY MONTAŻ”, Kutno 2017

Zdaniem naszych Czytelników

Gość Karol

28 Oct 2018, 07:34

fajnie, że zwracają uwagę na takie rzeczy w kampaniach społecznych. sam do niedawna myślałem, że montaż to mały pikuś, dopóki nie straciłem sporo czasu i pieniędzy przez takie podejście. teraz wiem, że dobry montaż to podstawa. I fajnie, że promują praktyczne zawody - duży plus

Wiecej na Forum BudujemyDom.pl

Dodaj komentarz

Skomentuj artykuł
time image
time image
Zobacz inne artykuły
Instrukcja wymiany uszczelki w ramie okna dachowego
Instrukcja wymiany uszczelki w ramie okna dachowego
Poradnik
Cenisz nasze porady? Możesz otrzymywać najnowsze w każdy czwartek!