Nowa odsłona ogólnopolskiej kampanii społecznej DOBRY MONTAŻ
Nowa odsłona ogólnopolskiej kampanii społecznej DOBRY MONTAŻ
Według ostatnich badań¹, 57,9% inwestorów indywidualnych zetknęło się z niefachowym montażem wyrobów stolarki budowlanej. Jednocześnie 78,8% badanych zadeklarowało, że przywiązuje wagę do poprawnego montażu tego typu rozwiązań. Ich prawidłową instalację promuje ogólnopolska kampania społeczna "DOBRY MONTAŻ", której nowa odsłona rozpoczęła się 1 września br. Jej Patronem Honorowym zostało Ministerstwo Inwestycji i Rozwoju.
Data publikacji: 2018-09-18
Data aktualizacji: 2018-09-18
Realizowana od 2014 roku kampania "DOBRY MONTAŻ" ma na celu edukację i budowanie świadomości w zakresie montażu wyrobów stolarki budowlanej: okien, drzwi, bram, osłon okiennych i towarzyszących im rozwiązań. Skierowana jest do inwestorów indywidualnych oraz fachowców, a część jej inicjatyw nakierowanych jest również na promocję zawodu montera stolarki budowlanej. Bieżąca odsłona organizowanej przez Związek POiD akcji potrwa do końca czerwca 2019 roku i obejmie szereg działań, wśród których będzie mnóstwo nowości.
Z myślą o inwestorach indywidualnych
Dla każdego, komu bliski jest temat budowy domu czy aranżacji wnętrz, źródło wiedzy stanowi dedykowana kampanii strona internetowa: www.dobrymontaz.com. Oprócz praktycznych porad odnośnie wyboru i prawidłowej instalacji wyrobów stolarki budowlanej, można tam znaleźć wyszukiwarkę firm świadczących usługi montażowe. Inspiracje oraz atrakcyjne konkursy z nagrodami publikowane są natomiast na Fanpagu "DOBRY MONTAŻ" na Facebooku. W ramach akcji, w dalszym ciągu realizowana będzie kampania public relations w mediach drukowanych i elektronicznych, która ma zwrócić uwagę odbiorców na kwestię instalacji okien, drzwi, bram oraz osłon.
Zupełną nowość w tej edycji stanowi prezentacja idei "DOBREGO MONTAŻU" w formie sztuki ulicy oraz profil "DOBRY MONTAŻ" na Instagramie. Od jesieni w działania komunikacyjne zaangażowane będą blogerki wnętrzarskie i lifestylowe. Nie zabraknie również filmu promocyjnego. Projekt, w charakterze Partnerów, wspierają wiodące marki z polskiej branży stolarki budowlanej.
- Edukacja branżowa to kluczowy element w strategii spółki KRISPOL. Bardzo cieszymy się, że w ramach kampanii będziemy mogli promować zawód "montera stolarki budowlanej" oraz edukować klientów detalicznych w zakresie wysokiej jakości usług montażowych. Jesteśmy również nastawieni na poszerzanie wiedzy naszych partnerów i ekip montażowych odnośnie prawidłowej instalacji stolarki oraz wsparcie przyszłego rynku usług montażowych. "DOBRY MONTAŻ" to istotny projekt społeczny, ważny dla całej branży budowlanej. Nasza współpraca dopiero się zaczyna, jednak wierzymy, że przyniesie ona wiele korzyści - mówi Radosław Gibki, Dyrektor Sprzedaży Krajowej firmy KRISPOL, jednego z Partnerów "DOBREGO MONTAŻU".
Zawód montera stolarki budowlanej? To się opłaca!
"DOBRY MONTAŻ" to także działania skierowane do profesjonalistów. W wyszukiwarce na stronie dobrymontaz.com umieszczone są polecane przez Partnerów punkty dystrybucji, oferujące sprzedaż oraz montaż wyrobów stolarki budowlanej. Dodatkowo wyróżnione są tam DOBRE FIRMY, czyli punkty dystrybucji, cieszące się najlepszą opinią i najwyższym zaufaniem Partnerów kampanii.
Bieżąca odsłona akcji to także współpraca z klasami patronackimi "DOBRY MONTAŻ" w wybranych szkołach z całej Polski. W ramach kooperacji planowane jest m.in. zorganizowanie szkoleń produktowych dla uczniów, spotkania z ekspertami czy doposażenie szkolnych pracowni. Specjalnie dla uczniów klas patronackich przygotowany zostanie również konkurs. Wiosną 2019 roku rozpocznie się natomiast kampania służąca wsparciu promocji zawodu montera stolarki budowlanej wśród młodzieży. Związek POiD wesprze tym samym szkoły prowadzące rekrutację do klas o profilu "monter stolarki budowlanej".
Partnerzy najnowszej odsłony "DOBREGO MONTAŻU" to wiodące marki z branży stolarki budowlanej: AIB, FAKRO, GERDA, HÖRMANN, KLIMAS WKRĘT-MET, KRISPOL, MARCOPOL, PORTA KMI POLAND, PROLINE, ROTO i SOUDAL. Kampanię, w charakterze jej ambasadorów, wspierają profesjonalni monterzy. Towarzyszą jej również patroni medialni i merytoryczni: Instytut Techniki Budowlanej i Polskie Stowarzyszenie Dekarzy.
¹ASM Centrum Badań i Analiz Rynku: Badanie procesu decyzyjnego inwestorów w zakresie wyboru produktów stolarki budowlanej oraz znajomości kampanii „DOBRY MONTAŻ”, Kutno 2017
Komentarze
Gość Karol
28-10-2018 07:34
fajnie, że zwracają uwagę na takie rzeczy w kampaniach społecznych. sam do niedawna myślałem, że montaż to mały pikuś, dopóki nie straciłem sporo czasu i pieniędzy przez takie podejście. teraz wiem, że dobry montaż to podstawa. I fajnie, że promują praktyczne zawody - duży plus