20-lecie działalności Inoutic Deceuninck

20-lecie działalności Inoutic Deceuninck

Rok 2013 to wyjątkowy czas dla Inoutic / Deceuninck. W tym bowiem roku przypadło 20-lecie jej działalności na polskim rynku. 13 grudnia 2013 odbyło się spotkanie wszystkich pracowników firmy w Polsce, które było okazją do podsumowania osiągnięć i chwili refleksji…

Jest w naszej historii wiele wydarzeń, z których jesteśmy szczególnie dumni. W 1998 r. pobiliśmy rekord Guinessa, produkując najdłuższy na świecie, 100-metrowy profil okienny.

W kolejnym roku otwieraliśmy obecną siedzibę firmy w Jasinie. Nasza historia to pasmo wyzwań, zarówno wielkich – związanych m.in. z procesem zmiany marki – jak i codziennych, ale nie mniej ważnych: rozbudową linii produkcyjnych czy poprawą bezpieczeństwa pracy.

Od 20 lat wciąż się rozwijamy, co doceniają zarówno Klienci, jak i środowisko branżowe, przyznając nam prestiżowe wyróżnienia, m.in.: Medale Europejskie, Orła Polskiego Budownictwa, tytuły Budowlanej Firmy Roku czy Eko Jakości Roku. Nie mniej cieszy nas tytuł Solidnego Pracodawcy, świadczący o uznaniu naszych pracowników, dla których jesteśmy godną zaufania organizacją – mówiła Agnieszka Chocaj, Koordynator ds. Komunikacji i Promocji Inoutic / Deceuninck.

Nowe otwarcie

Dwa ostatnie, intensywne lata przyniosły wiele zmian w działalności firmy. Wdrożenie nowej strategii rozwoju w Europie Środkowej zaowocowało procesem zmiany marki z Deceuninck na Inoutic. Budowanie nowej na polskim rynku marki – wspierane szeroko zakrojonymi działaniami szkoleniowymi, marketingowymi i PR – już dziś przynosi efekty, co z dumą podkreśla kierownictwo firmy. Ale rozwój komunikacji marketingowej to nie wszystko.

Podczas badań przeprowadzonych przez Centrum Analiz Branżowych w kwietniu 2013 r. producenci okien ocenili różne aspekty współpracy z producentami profili. We wszystkich kategoriach Inoutic / Deceuninck uzyskał wysokie oceny. Nasz średni wynik to 4,43 (na maksimum 5,0, gdzie 1 to najniższa ocena, 5 – najwyższa), a średni wynik dla segmentu profili PVC - 4,18. Najwyższe noty otrzymaliśmy w kategorii terminowości dostaw oraz jakości obsługi handlowej.- podkreślił Tomasz Łapa, Dyrektor Sprzedaży Inoutic / Deceuninck.

Przeczytaj
Może cię zainteresować
Dowiedz się więcej
Zobacz więcej Zobacz mniej

Co dalej?

Podczas grudniowego spotkania nie skupiano się wyłącznie na wspominaniu sukcesów. Zarysowano również strategię rozwoju na najbliższe lata, opartą na kluczowych dla Inoutic / Deceuninck wartościach: Innowacji, Ekologii i Designie.
Zdefiniowano najważniejsze wyzwania, stojące przed firmą w kolejnym roku, m.in. dalsze promowanie marki Inoutic, budowanie relacji z architektami, inwestorami i wykonawcami, poszerzanie oferty produktowej oraz ciągłe podnoszenie jakości obsługi Klienta.

Kolejnym priorytetem Inoutic / Deceuninck jest działalność edukacyjno-szkoleniowa. Już w stycznia 2014 r. wraz z firmą Soudal zainauguruje program szkoleń dla dealerów i montażystów okien. 

Życząc pracownikom wielu – prywatnych i zawodowych – sukcesów w nadchodzących latach, Bruno Deboutte, Dyrektor Generalny, nawiązał do słynnego powiedzenia Henry’ego Forda: "Kiedy firma przestaje być twórcza, uważając, że osiągnęła doskonałość i teraz musi tylko produkować – już po niej… Firmy, które rosną dzięki rozwojowi i ulepszeniom, nigdy nie zginą…".

Firma powiązana: Deceuninck Poland Sp. z o.o.

Komentarze

Zobacz inne artykuły
Poprzedni materiał Drzwi zewnętrzne z aluminium: ALUMORE DOOR od EUROCOLOR Następny materiał Aluprof Ambasadorem Budownictwa Pasywnego