Impreza organizowana jest od siedmiu lat przez sieć Drzwi i podłogi VOX i skierowane do największych odbiorców – dystrybutorów, partnerów franczyzowych oraz firm wykonawczych. Spotkania odbywały się w marcu, w odstępach tygodniowych.
Jak co roku w targach wzięli udział znani producenci materiałów wykończeniowych, którzy prezentowali oprócz standardowej oferty nowości i hity sprzedażowe.
Dla naszej sieci była to ponadto doskonała okazja, aby pochwalić się kolekcją Drzwi VOX – mówi Arkadiusz Śmiłowski, pełnomocnik ds. handlu.
Nasza marka własna drzwi wewnętrznych, wyróżnia się innowacyjnymi funkcjami takimi jak wejście dla kota, lustro i nadruk na całej powierzchni, wmontowana płyta magnetyczna umożliwiająca doczepianie magnesów czy listwa na akcesoria. Drzwi VOX cieszyły się dużym zainteresowaniem podczas targów.
Tragi z VOX przyciągnęły w sumie kilkuset partnerów biznesowych, którzy tuż przed wiosennym sezonem budowlanym zakupić towary na preferencyjnych, promocyjnych warunkach.
- Nowa generacja okien dachowych GREENVIEW. Nowy standard na nowe czasy
- Wybieramy komfortowe drzwi do wnętrz
- Pora na nowe okna. Jak przygotować się do wymiany okien w domu i zrealizować ją krok po kroku?
- Futryna czy ościeżnica? Rozwiąż zagadkę i wybierz idealne rozwiązanie dla swoich drzwi
Obecnie sieć VOX liczy 29 salonów własnych Drzwi i podłogi VOX, 17 salonów franczyzowych działających pod marką Drzwi i podłogi VOX oraz 80 sklepów Majster Plus.