Podczas 2 Forum Polskiego Produktu, które odbyło się 26 kwietnia w Krakowie, zaprezentowano wyniki badań TNS OBOP dotyczących polskich marek. Badanie dotyczyło tego, które polskie produkty i marki Polacy uważają za powód do dumy, którymi moglibyśmy się chwalić i które z nich są faktycznie użytkowane. Sondaż przeprowadzono w marcu 2010 roku na ogólnopolskiej, reprezentatywnej próbie 1005 respondentów w wieku powyżej 15 lat. Badania miały charakter wywiadów „twarzą w twarz” w domach respondentów.
Branża budowlana | |
ATLAS | 54% |
ŚNIEŻKA | 40% |
CERSANIT | 20% |
GERDA | 20% |
CEKOL | 15% |
SOKÓŁKA OKNA I DRZWI S.A. | 10% |
FAKRO | 7% |
BARLINEK | 7% |
OKNOPLAST | 7% |
PORTA | 7% |
WIŚNIOWSKI | 3% |
Czołowe miejsca najbardziej polecanych grup polskich produktów zajęły napoje, produkty gospodarcze, chemiczne i AGD oraz branża budowlana, w której poza producentami chemii oraz ceramiki budowlanej Polacy wskazali głównie producentów stolarki drewnianej.
W zaszczytnym gronie, zajmując najwyższą pozycję wśród producentów okien, znalazła się firma Sokółka Okna i Drzwi S.A. Firma Sokółka była również jedynym producentem okien drewnianych wskazanym przez respondentów w trakcie badania.
Tak korzystny wynik osiągnięty przez Sokółka Okna i Drzwi S.A., może być nie tylko dowodem wysokiej jakości oferowanych produktów ale również zaufania jakim marka jest darzona przez konsumentów.
Gwarantujemy, że nie spoczniemy na laurach i dołożymy wszelkich starań, aby nasze drewniane okna i drzwi były w dalszym ciągu produkowane na najwyższym światowym poziomie. Cieszy nas również fakt, że Polscy konsumenci przywiązują coraz większą wagę do tego, co kupują, podejmując decyzje w sposób świadomy i przemyślany – mówi Marcin Szymanowski, Kierownik Działu Marketingu Sokółka Okna i Drzwi S.A.
- Dlaczego moje okna dachowe ciągle parują?
- Jakie są zalety parapetów z konglomeratu? Jak je pielęgnować?
- Szprosy w oknach i drzwiach - estetyka i funkcjonalność w jednym
- Nowa generacja okien dachowych GREENVIEW. Nowy standard na nowe czasy