Statuetki Superbrands 2012 rozdane

Statuetki Superbrands 2012 rozdane
25 maja przedstawiciele najsilniejszych marek na polskim rynku po raz szósty odebrali statuetki Superbrands. Wśród laureatów znalazła się liczna grupa reprezentantów branży AGD, budowlanej i wnętrzarskiej.

The Superbrands Ltd. to międzynarodowa organizacja nagradzająca sukcesy marek, które wypracowały najmocniejszą pozycję w swojej branży. Tegoroczni laureaci zostali wyłonieni głosami członków Rady Marek - 39 czołowych polskich ekspertów w dziedzinie brandingu, marketingu i reklamy - oraz grupy 2700 osób, które wzięły udział w badaniu konsumenckim. Przy ocenie pod uwagę brane były m.in.: rozpoznawalność marki, unikalny charakter korzyści, które oferuje i siła więzi z klientami.

 W branży AGD kolejny rok z rzędu swoją silną pozycję udowodniły marki należące do koncernu BSH Sprzęt Gospodarstwa Domowego: nagrodzony tytułem Superbrands już po raz piąty Bosch i cieszący się czwartą statuetką Siemens. Po raz drugi po złotą statuetkę sięgnął Electrolux.

Nagroda trafiła także w ręce przedstawicieli marki Mastercook, popularnej na polskim rynku francuskiej marki sprzętu elektrycznego i akcesoriów kuchennych Moulinex oraz do producenta naczyń kuchennych, sprzętu gospodarstwa domowego, urządzeń medycznych, kosmetyków i artykułów luksusowych Zepter.

Uznanie jurorów i konsumentów zdobył także Jan Niezbędny - marka akcesoriów gospodarstwa domowego wykorzystywanych m.in. do gotowania, przechowywania żywności i sprzątania.

Wśród marek budowlanych i wykończeniowych po szósty z rzędu tytuł Superbrands sięgnął Atlas. Nagrody trafiły też do dwóch silnych polskich podmiotów należących do grupy kapitałowej Rovese - producenta artykułów do kompleksowego wyposażenia łazienek Cersanit i właściciela obchodzącej właśnie 125-lecie istnienia marki płytek ceramicznych - Opoczno, a także do właścicieli marek: okien dachowych Velux, farb Dekoral oraz do jednego z największych na świecie producentów drewnianych podłóg  warstwowych - Barlinek.

Przeczytaj
Może cię zainteresować
Dowiedz się więcej
Zobacz więcej Zobacz mniej

Historie sukcesu laureatek trafiły do Albumu Superbrands 2012 - towarzyszącego wszystkim krajowym edycjom Superbrands wydawnictwa, cieszącego się na świecie opinią "biblii brandingu".

Organizatorem i wyłącznym przedstawicielem The Superbrands Ltd. w Polsce jest agencja New Communications. Partnerami tegorocznej edycji są: Culture.pl, Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy IAA, Stratosfera, ThinkTank, Polish National Sales Awards, Inquiry Market Research, PRoto.pl i Bravo Bodoni.

 

Firma powiązana: Grupa Atlas

Komentarze

Czytaj tak, jak lubisz
W wersji cyfrowej lub papierowej
Moduł czytaj tak jak lubisz