Ekologiczne logo Braas

Ekologiczne logo Braas
Zielony liść na łodydze otaczający literę B w nazwie marki Braas oraz dopisek "la środowiska" poniżej nazwy. Tak wygląda nowe logo Braas, które powstało na potrzeby kampanii ekologicznej marki. Liczne działania związane z ekologią przewidziane zostały na cały rok 2011.

Ekologiczne logo Braas Nowe logo Braas powstało na potrzeby kampanii ekologicznej marki, która rozpoczęła się w lutym 2011 r. Obejmuje ona istotne zmiany w ofercie producenta dachówek betonowych Braas oraz wsparcie akcji proekologicznych.

Na potrzeby akcji ekologicznej renomowany Instytut Ekologii z Fryburga przeprowadził dla Braas specjalne badania - Eko-bilans. Eko-bilanse to powszechnie uznane studia określające wpływ produktów na środowisko naturalne.

Wyniki badania producent dachówek betonowych udostępnił w specjalnej sekcji swojej strony internetowej

Najbliższa odsłona kolejnej część kampanii przewidziana została na maj 2011. Logo, którego autorem jest Pegasus Advertising, obecne będzie we wszystkich materiałach poświęconych akcji. 

 

Przeczytaj
Może cię zainteresować
Dowiedz się więcej
Zobacz więcej Zobacz mniej
Komentarze

Czytaj tak, jak lubisz
W wersji cyfrowej lub papierowej
Moduł czytaj tak jak lubisz