Nowe logo Braas powstało na potrzeby kampanii ekologicznej marki, która rozpoczęła się w lutym 2011 r. Obejmuje ona istotne zmiany w ofercie producenta dachówek betonowych Braas oraz wsparcie akcji proekologicznych.
Na potrzeby akcji ekologicznej renomowany Instytut Ekologii z Fryburga przeprowadził dla Braas specjalne badania - Eko-bilans. Eko-bilanse to powszechnie uznane studia określające wpływ produktów na środowisko naturalne.
Wyniki badania producent dachówek betonowych udostępnił w specjalnej sekcji swojej strony internetowej
Najbliższa odsłona kolejnej część kampanii przewidziana została na maj
2011. Logo, którego autorem jest Pegasus Advertising, obecne będzie we
wszystkich materiałach poświęconych akcji.
Przeczytaj
Może cię zainteresować
Jaką blachę użyć do wykończenia elewacji?
Jak doświetlić pomieszczenia domu z płaskim dachem?
Co to jest blachodachówka hybrydowa i jak się ją montuje?
Dowiedz się więcej
- Konstrukcyjne łuki z drewna gięto-klejonego
- Co jest ważne przy układaniu blachy dachowej z posypką skalną?
- Jakie wybrać rolety do okien dachowych?
- Bezpieczne poddasze - niepalna wełna i ogniochronne płyty g-k
+ Pokaż więcej
Dodaj komentarz