Plany ogólnopolskiej ekspansji BUDVAR Centrum SA

Plany ogólnopolskiej ekspansji BUDVAR Centrum SA
BUDVAR Centrum SA rozpoczyna budowę franczyzowej sieci sprzedaży o ogólnopolskim zasięgu. W związku z dynamicznym rozwojem przedsiębiorstwa Poszukiwani są Partnerzy Handlowi. Finalizowane są już pierwsze kontrakty. Zarząd Spółki zakłada zbudowanie w ciągu 2,3 lat sieci obejmującej od 150 do 200 franczyzobiorców. Plany ogólnopolskiej ekspansji Spółka poprzedziła wnikliwymi analizami rynku.

Siedziba firmy BUDVAR Decyzja o tworzeniu ogólnopolskiego systemu partnersko – franczyzowego to odpowiedź na rosnący popyt na stolarkę z PCW oraz sposób na dotarcie do klientów w województwach, w których BUDVAR Centrum SA jak dotąd nie miał przedstawicieli. Od momentu powstania firma BUDVAR Centrum SA prowadzi sprzedaż produktów poprzez sieć własnych biur handlowych. Obecnie posiada zapewnia ona dostęp do około 2/3 rynku. Budowany system franczyzobiorców obejmowałby swoim zasięgiem cały kraj.

 

BUDVAR Centrum SA przygotował dla swoich partnerów atrakcyjną ofertę. - Franczyza jest efektywnym systemem rozwoju sprzedaży dla obu stron. Partnerzy otrzymają od nas wsparcie marketingowe i techniczne oraz wiedzę niezbędną do efektywnego prowadzenia własnej działalności. Co więcej, kontrahenci staną się częścią sieci działającej pod uznaną marką BUDVAR Centrum SA, obecną na polskim rynku już o 11 lat. Rynek okien w Polsce wciąż się rozwija, a prognozy wskazują, że przyszłość będzie należeć do dużych, uznanych, doświadczonych graczy prowadzących działalność na szeroka skalę – wyjaśnia Marek Trzciński, Prezes Zarządu BUDVAR Centrum SA.

 

Partnerami handlowymi BUDVAR Centrum SA mogą zostać osoby, które zdecydują się podjąć działalność gospodarczą - we własnym lub wynajmowanym lokalu. Preferowani kandydaci to osoby z doświadczeniem w handlu, znające branżę budowlaną, z minimum średnim wykształceniem.

Dołączenie do budowanej przez BUDVAR sieci to propozycja dla osób, które chcą rozwijać własną firmę w oparciu o know – how, które wypracowaliśmy przez lata istnienia na rynku stolarki budowlanej – mówi Marek Trzciński.

 

BUDVAR Centrum SA zapewni swoim kontrahentom cykl szkoleń m.in. z posługiwania się niezbędnym do sprzedaży okien oprogramowaniem komputerowym, księgowości, marketingu i standardów obsługi klienta. Przewidziano również kursy dla ekip montażowych współpracujących z nowymi partnerami. BUDVAR zadba również o przystosowanie lokalu do potrzeb biura handlowego oraz poniesie koszty wyposażenia.

Aby zminimalizować ewentualne ryzyko związane z uruchomieniem nowej działalności, gwarantujemy partnerom pomoc w pokryciu pełnych kosztów funkcjonowania przedstawicielstwa w pierwszych trzech miesiącach – zapewnia Marek Trzciński, Prezes Zarządu Budvar Centrum SA - Zainteresowanie jest duże. W tym momencie prowadzimy szereg rozmów i finalizujemy pierwsze umowy na przyznanie licencji. Prognozy są obiecujące - dodał.

Zarząd Spółki planuje utworzenie do 200 punktów w przeciągu najbliższych lat.

Ostatnie miesiące to okres realizacji ambitnych planów inwestycyjnych. Oprócz budowy systemu franczyzowego Spółka realizuje plany inwestycyjne w Czechach i rozszerza zakres produkcji m.in. o okna drewniane (początek 2009).

Przeczytaj
Może cię zainteresować
Dowiedz się więcej
Zobacz więcej Zobacz mniej

 

Komentarze

Czytaj tak, jak lubisz
W wersji cyfrowej lub papierowej
Moduł czytaj tak jak lubisz