Firma FAKRO Oficjalnym Partnerem Reprezentacji Polski do 2020 roku

Firma FAKRO Oficjalnym Partnerem Reprezentacji Polski do 2020 roku

9 października 2017 r. firma FAKRO i Polski Związek Piłki Nożnej przedłużyli umowę sponsorską. Nowa umowa na mocy której FAKRO nadal będzie Oficjalnym Partnerem Reprezentacji Polski oraz Oficjalnym Partnerem Reprezentacji Polski U-21 będzie obowiązywała od 1 sierpnia 2018 roku do 31 lipca 2020. Umowa została podpisana podczas konferencji "FAKRO, PZPN - wspólna droga do sukcesu" zorganizowanej przez firmę FAKRO.

Współpraca z PZPN oraz sponsorowanie reprezentacji Polski daje wiele możliwości, szczególnie firmom, których strategią jest rozwój produktów na rynku międzynarodowym. Z firmą FAKRO współpracujemy już bardzo długo, bo od 2004 roku. Jesteśmy bardzo zadowoleni, że jedna z najbardziej rozpoznawalnych polskich marek na świecie, jeden z liderów na światowym rynku okien dachowych, nadal będzie wspierać drużynę narodową, a także reprezentację Polski do lat 21, jako Oficjalny Partner - powiedział podczas konferencji Maciej Sawicki, Sekretarz Generalny PZPN.

Sponsorowanie drużyny narodowej sprzyja kojarzeniu marki FAKRO z wolą zwycięstwa, rywalizacją, dynamiką i zdrowiem. FAKRO wybiera prestiżowe działania rangi międzynarodowej, które są odpowiednie do międzynarodowych działań eksportowych. Nasi piłkarze nie zawsze święcili triumfy, jednak FAKRO jest z nimi bez względu na odnoszone sukcesy- skomentował Janusz Komurkiewicz, Członek Zarządu ds. marketingu FAKRO.

Mówiąc o sukcesach gospodarczych FAKRO porównujemy rywalizację na rynku globalnym z gospodarczymi mistrzostwami świata. Reprezentacja Polski w Piłce Nożnej jest sportowym ambasadorem Polski na arenie międzynarodowej. Firma FAKRO reprezentuje Polskę w gospodarczych mistrzostwach świata. Wierzymy w sukces gospodarczy Polski, podobnie jak kibice wierzą w sukces swojej narodowej drużyny - uzupełnia Janusz Komurkiewicz.

W miarę możliwości Zespół FAKRO uczestniczy w meczach polskiej drużyny piłkarskiej. Także podczas nich reprezentanci firmy spotykają się z partnerami biznesowymi, co buduje partnerskie i tak ważne we współpracy relacje. Jeżeli nasza reprezentacja wygrywa to wszyscy mamy satysfakcję, natomiast jeżeli wygrywają polskie firmy na globalnym rynku, konkurując z firmami zagranicznymi, to oprócz satysfakcji rośnie również nasza zamożność - uzupełnia Janusz Komurkiewicz.

Warto zaakcentować, że twarzą obecnie realizowanej przez FAKRO, kampanii marketingowej "Żyj z wizją" został trener Adam Nawałka. Filozofia FAKRO jak i wizja trenera Adama Nawałki są zbieżne. FAKRO dzięki swojej wizji dynamicznie się rozwija i osiąga sukcesy. Właśnie dzięki niej zaszliśmy tak daleko. Konsekwentnie realizujemy założenia tworząc innowacyjne, energooszczędne i bezpieczne produkty poprawiające komfort życia w ponad 50-ciu krajach na świecie. Trener Adam Nawałka również konsekwentnie wdraża swoją wizję, dzięki której Reprezentacja Polski w Piłce Nożnej odnosi sukcesy, a obecnie zajmuje najlepsze miejsce w rankingu FIFA w historii.

Przeczytaj
Może cię zainteresować
Dowiedz się więcej
Zobacz więcej Zobacz mniej

W ramach współpracy sponsoringowej firma FAKRO ma prawo posługiwania się tytułem "Oficjalnego Partnera Reprezentacji Polski w Piłce Nożnej oraz Oficjalnego Partnera Reprezentacji Polski U-21" jak również do wykorzystania we własnej działalności marketingowej oficjalnego logotypu Reprezentacji Polski. FAKRO pojawi się również na reklamach podczas meczów drużyny narodowej rozgrywanych w Polsce. Logo firmy znajdzie się także na tablicach sponsorskich w czasie konferencji prasowych, na stronie internetowej PZPN, jak również wszystkich zaproszeniach, biletach oraz programach meczowych.

Decyzja o przedłużeniu współpracy z PZPN nie była trudna - wspólnie reprezentujmy Polskę, kibicujmy razem w drodze do sukcesu - podsumowuje Janusz Komurkiewicz.

Popisanie umowy FAKRO z PZPN było zwieńczeniem konferencji "FAKRO, PZPN - wspólna droga do sukcesu". Polski Związek Piłki Nożnej reprezentował Maciej Sawicki, sekretarz generalny PZPN. Dotychczasową współpracę między FAKRO a PZPN przybliżył Janusz Komurkiewicz, członek zarządu FAKRO ds. marketingu. Specjalnymi gośćmi konferencji byli także Andrzej Iwan - dwukrotnym uczestnikiem Mundialu, najmłodszym uczestnikiem Mistrzostw Świata w Argentynie, komentator Polsat Sport oraz Patryk Olejniczak - partner i były pracownik FAKRO, który kilka dni temu zakończył samotną, charytatywną podróż motocyklem, której celem było wsparcie dzieci z Zespołem Downa oraz ich rodzin. W spotkaniu wzięli udział partnerzy FAKRO oraz dziennikarze branżowi.

Firma powiązana: Fakro

Komentarze

Zobacz inne artykuły
Poprzedni materiał Dlaczego parametry techniczne okien są tak skomplikowane? Następny materiał Fakro na rzecz rozwoju budownictwa