Kampania DOBRY MONTAŻ rozszerzona o kolejne działania

Kampania DOBRY MONTAŻ rozszerzona o kolejne działania

Dobrze wybrane okno czy drzwi to dopiero połowa sukcesu. Zwieńczeniem inwestycji jest zastosowanie wysokiej jakości stolarki budowlanej i jej prawidłowe zamontowanie. Promocja właściwej instalacji tych rozwiązań to cel kampanii edukacyjnej "DOBRY MONTAŻ". Jej kontynuacja ruszyła wraz z początkiem sierpnia 2017 roku.

Prowadzona przez Związek POiD od 2014 roku kampania "DOBRY MONTAŻ" cały czas się rozwija. Na stronie internetowej dobrymontaz.com inwestorzy mogą korzystać z wyszukiwarki firm świadczących usługi profesjonalnego montażu stolarki, a w mediach drukowanych i elektronicznych realizowane są działania public relations. Trwa także proces certyfikacji monterów stolarki budowlanej.

W ramach kontynuacji kampanii zaplanowano także nowe działania, m.in. produkcję filmu promocyjnego oraz dalszą współpracę ze szkołami zawodowymi, w których utworzone zostały klasy patronackie "DOBRY MONTAŻ".

Partnerami "DOBREGO MONTAŻU" są wiodące marki z branży stolarki budowlanej: AIB, GERDA, FAKRO, Hörmann, Klimas Wkręt-met, oknaaluminiowe.pl, Porta KMI Poland, PROLINE, Roto, Soudal  i VETREX. Patronat honorowy nad inicjatywą sprawuje Stowarzyszenie Architektów Polskich, zaś patronat merytoryczny Instytut Techniki Budowlanej.

Zapraszamy do odwiedzenia FanPage’u "DOBRY MONTAŻ" na Facebook’u!

Partnerzy kampanii edukacyjnej "DOBRY MONTAŻ

Przeczytaj
Może cię zainteresować
Dowiedz się więcej
Zobacz więcej Zobacz mniej
Komentarze

Czytaj tak, jak lubisz
W wersji cyfrowej lub papierowej
Moduł czytaj tak jak lubisz