Głównym hasłem ponad 50. stronicowego katalogu jest „Naturalnie drewniane”. W ten sposób firma chce podkreślić ekologiczny wymiar okien drewnianych, a także wysokie właściwości termoizolacyjne, jakimi charakteryzują się jej produkty. – Sokółka Okna i Drzwi S.A. pochodzi z Podlasia, czyli z tzw. „Zielonych Płuc Polski”.
Tak więc kwestie ekologii naturalnie wpisują się w naszą działalność. Staramy się to podkreślać na każdym kroku. Poza aspektami środowiskowymi nasze okna mają bardzo wysokie parametry dźwiękoszczelności i termoizolacyjności, które z jednej strony wynikają z naszej technologii produkcji, a z drugiej z naturalnych właściwości drewna. Dlatego też, chcieliśmy te cechy równie mocno podkreślić w katalogu produktowym – mówi Marcin Szymanowski, Kierownik Działu Marketingu firmy Sokółka S.A.
W katalogu znajdują się szczegółowe opisy wszystkich produktów wraz z dokładnymi właściwościami, jak np. grubość ramy, dokładna wartość parametru termoizolacyjności czy wykorzystany w danym oknie.
Dodatkowo, klienci znajdą w nim charakterystykę rodzajów drewna stosowanych do produkcji oraz proste wyjaśnienie znaczenia wszelkich parametrów podawanych przy produktach.
Folder wzbogacony jest o zdjęcia okien, ich przekroje, a także przykładowe aranżacje. Innymi słowy w katalogu znajdują się wszystkie informację, niezbędne do przemyślanego wyboru i zakupu okien.
- Czym kierować się przy wyborze drzwi tarasowych unoszono-przesuwnych? Praktyczne wskazówki
- Rolety zewnętrzne w nowo projektowanym budynku - co powinniśmy o nich wiedzieć?
- Co zrobić gdy drzwi balkonowe się nie domykają?
- Jakie są zalety parapetów z konglomeratu? Jak je pielęgnować?