Tworząc nową stronę główny nacisk położyliśmy na jej funkcjonalność. Chcieliśmy, aby odwiedzający mógł szybko i bez problemu zdobyć informacje o właściwościach i cenach produktów, które go interesują – mówi Marcin Szymanowski, Marketing Menager z firmy Sokółka Okna i Drzwi S.A.
Duże zmiany zaszły w prezentacji produktów Sokółki. W zakładce „Nasza oferta” umieszczone zostały wszystkie produkty dostępne w ofercie firmy. Po wybraniu konkretnego modelu, uzyskujmy dostęp do czytelnie ułożonych i podzielonych informacji m.in. cen produktu wykonanego z konkretnego rodzaju drewna, i szyb w nich stosowanych, parametrów technicznych czy obowiązujących okresów gwarancyjnych. Dużym ułatwieniem, zwłaszcza dla osoby nie będącej ekspertem, są zdjęcia obrazujące rozwiązania stosowane np. w okuciach czy szprosach.
Strona ma ułatwić klientowi wybór odpowiedniego okna. Odwiedzający witrynę może zobaczyć, jak okno wyglądać będzie po otworzeniu, uchyleniu oraz w wybranym kolorze i rodzaju drewna. Pozwala to lepiej przyjrzeć się wybranym modelom i jeszcze przed wizytą w salonie zapoznać się ze szczegółowymi informacjami na ich temat. Dodatkową atrakcją strony będą filmy pokazujące cechy szczególne każdej z linii okiennych oraz proces produkcji.
Chcemy, by nasi klienci znali nasze produkty od samego początku, czyli od procesu tworzenia. Pokazujemy więc nie tylko jakimi właściwościami charakteryzuje się dane okno, ale także w jaki sposób ono powstaje i czemu te właściwości zawdzięcza. Pierwszy z filmów, dotyczący linii okien STYLE68 znajduje się już na stronie, kolejne będziemy dodawać sukcesywnie – kończy Szymanowski.
- Jak zasłonić okna na parterze?
- Czym się kierować przy wyborze drzwi wewnętrznych?
- Jak myć żaluzje fasadowe?
- Jakie są wady i zalety okien nieotwieranych typu FIX?