Oznacza to, że nazwa firmy jak i warunki handlowania z klientami profesjonalnymi oraz dostawcami sieci pozostają niezmienione. W ofercie sieci VOX nadal dostępne będą wszystkie dotychczasowe materiały wykończeniowe i budowlane.
Marka Drzwi i podłogi VOX jest spójna ze strategią marketingową firmy, która zakłada przeobrażenie w profesjonalną sieć salonów specjalizujących się w sprzedaży drzwi i podłóg, posiadających najszerszą na rynku ofertę drzwi i podłóg i odpowiadających na wszystkie potrzeby klienta związane z wykańczaniem domów i mieszkań. Ponadto nowa marka jest sprofilowana na detalicznego odbiorcę, który coraz częściej poszukuje specjalistów i podpowiedzi dotyczących stylu.
Drzwi i podłogi VOX to ponadto jasny i przejrzysty komunikat co do oferowanego asortymentu. Nowa marka chce być kojarzona z takimi wartościami jak fachowość w doradztwie i montażach, innowacyjność oraz dobre ceny.
Wprowadzenie nowej marki związane są ze zmianami w systemie wizualizacji salonów sieci VOX, zarówno własnych jak i działających na zasadzie franszyzy. Obejmują one zarówno zewnętrzną jak i wewnętrzną aranżację sklepów, stroje pracowników, tablice dojazdowe oraz wszystkie materiały marketingowe.
Pod nowym logo działają już salony w Poznaniu przy ul. Głogowskiej, Wrześni, Bydgoszczy, Koninie, Kołobrzegu, Zielonej Górze, Inowrocławiu, Słupsku oraz w Toruniu. Wszystkie kampanie reklamowe sieci prowadzone są już pod nową marką.
Przeczytaj
Może cię zainteresować
Jakie okna wybrać od południa, jakie od północy?
Czym kierować się przy wyborze drzwi tarasowych...
Regulacja okien na zimę. Prosty sposób na niższe rachunki
Dowiedz się więcej
- Wybieramy komfortowe drzwi do wnętrz
- Ciepły i szczelny montaż okien i drzwi. Tylko tak zyskasz
- Skąd się bierze popularność ościeżnic stalowych?
- Szprosy w oknach i drzwiach - estetyka i funkcjonalność w jednym