Oznacza to, że nazwa firmy jak i warunki handlowania z klientami profesjonalnymi oraz dostawcami sieci pozostają niezmienione. W ofercie sieci VOX nadal dostępne będą wszystkie dotychczasowe materiały wykończeniowe i budowlane.
Marka Drzwi i podłogi VOX jest spójna ze strategią marketingową firmy, która zakłada przeobrażenie w profesjonalną sieć salonów specjalizujących się w sprzedaży drzwi i podłóg, posiadających najszerszą na rynku ofertę drzwi i podłóg i odpowiadających na wszystkie potrzeby klienta związane z wykańczaniem domów i mieszkań. Ponadto nowa marka jest sprofilowana na detalicznego odbiorcę, który coraz częściej poszukuje specjalistów i podpowiedzi dotyczących stylu.
Drzwi i podłogi VOX to ponadto jasny i przejrzysty komunikat co do oferowanego asortymentu. Nowa marka chce być kojarzona z takimi wartościami jak fachowość w doradztwie i montażach, innowacyjność oraz dobre ceny.
Wprowadzenie nowej marki związane są ze zmianami w systemie wizualizacji salonów sieci VOX, zarówno własnych jak i działających na zasadzie franszyzy. Obejmują one zarówno zewnętrzną jak i wewnętrzną aranżację sklepów, stroje pracowników, tablice dojazdowe oraz wszystkie materiały marketingowe.
Pod nowym logo działają już salony w Poznaniu przy ul. Głogowskiej, Wrześni, Bydgoszczy, Koninie, Kołobrzegu, Zielonej Górze, Inowrocławiu, Słupsku oraz w Toruniu. Wszystkie kampanie reklamowe sieci prowadzone są już pod nową marką.
Przeczytaj
Może cię zainteresować
Energooszczędność i Koalicja Termomodernizacji
Czym kierować się przy wyborze drzwi tarasowych...
Nowa generacja okien dachowych GREENVIEW. Nowy standard na...
Dowiedz się więcej
- Regulacja okien na zimę. Prosty sposób na niższe rachunki
- Czym się kierować przy wyborze drzwi wewnętrznych?
- Futryna czy ościeżnica? Rozwiąż zagadkę i wybierz idealne rozwiązanie dla swoich drzwi
- Dlaczego moje okna dachowe ciągle parują?