Oznacza to, że nazwa firmy jak i warunki handlowania z klientami profesjonalnymi oraz dostawcami sieci pozostają niezmienione. W ofercie sieci VOX nadal dostępne będą wszystkie dotychczasowe materiały wykończeniowe i budowlane.
Marka Drzwi i podłogi VOX jest spójna ze strategią marketingową firmy, która zakłada przeobrażenie w profesjonalną sieć salonów specjalizujących się w sprzedaży drzwi i podłóg, posiadających najszerszą na rynku ofertę drzwi i podłóg i odpowiadających na wszystkie potrzeby klienta związane z wykańczaniem domów i mieszkań. Ponadto nowa marka jest sprofilowana na detalicznego odbiorcę, który coraz częściej poszukuje specjalistów i podpowiedzi dotyczących stylu.
Drzwi i podłogi VOX to ponadto jasny i przejrzysty komunikat co do oferowanego asortymentu. Nowa marka chce być kojarzona z takimi wartościami jak fachowość w doradztwie i montażach, innowacyjność oraz dobre ceny.
Wprowadzenie nowej marki związane są ze zmianami w systemie wizualizacji salonów sieci VOX, zarówno własnych jak i działających na zasadzie franszyzy. Obejmują one zarówno zewnętrzną jak i wewnętrzną aranżację sklepów, stroje pracowników, tablice dojazdowe oraz wszystkie materiały marketingowe.
Pod nowym logo działają już salony w Poznaniu przy ul. Głogowskiej, Wrześni, Bydgoszczy, Koninie, Kołobrzegu, Zielonej Górze, Inowrocławiu, Słupsku oraz w Toruniu. Wszystkie kampanie reklamowe sieci prowadzone są już pod nową marką.
Przeczytaj
Może cię zainteresować
Nowa generacja okien dachowych GREENVIEW. Nowy standard na...
Dlaczego warto zdecydować się na stolarkę pozbawioną progów?
Markizy wolnostojące - zamień ogórd lub taras na miejsce...
Dowiedz się więcej
- Co zrobić gdy drzwi balkonowe się nie domykają?
- Jaka roleta na skośne okno?
- Czym się kierować przy wyborze drzwi wewnętrznych?
- Lekkie konstrukcje z drewna klejonego z powłoką PVC
+ Pokaż więcej
Dodaj komentarz