Nasz dzisiejszy odbiorca, to klient z dużym zasobem wiedzy

Print image
Copy link image
time image Artykuł na: 2-3 minuty
Nasz dzisiejszy odbiorca, to klient z dużym zasobem wiedzy

W ciągu ostatnich kilku lat zaobserwowaliśmy duże zmiany w kwestii doboru materiałów termoizolacyjnych przez naszych klientów. Nasz dzisiejszy odbiorca, to klient z dużym zasobem wiedzy, świadomy podejmowanych decyzji, a przede wszystkim skupiony na korzyściach, które wynikają z prawidłowo dobranego systemu docieplenia.

aktualizacja: 2019-05-17 12:44:56

Nie zawsze było to standardem. Jeszcze kilka lat temu klienci wybierali styropian głównie w oparciu o cenę, nie zwracając uwagi na jego parametry. Wiele pracy włożyliśmy, aby nasz odbiorca dowiedział się, dlaczego warto zainwestować w materiał lepszej jakości. Staraliśmy się, aby dostrzegł, że z pozoru wyższa cena 1 m3 styropianu tylko w nieznacznym stopniu podnosi całościowy koszt docieplenia, dając jednak wiele korzyści w procesie użytkowania obiektu. Cały czas obserwujemy pozytywne efekty naszych działań.

Dwa fakty są dla nas najbardziej optymistyczne. Pierwszy to coroczny wzrost średniej grubości sprzedawanych płyt, co świadczy o systematycznej poprawie izolacyjności termicznej przegród budynków. Drugi to sprzedaż coraz większej ilości szarych płyt styropianowych o wyższych parametrach izolacyjnych, które oferujemy naszym klientom już od ponad dekady.

To wszystko dowodzi, że inwestorzy coraz lepiej rozumieją konieczność dobrej izolacji, co w perspektywie da im oszczędności w okresie grzewczym, poprawi komfort latem, a w efekcie zmniejszy emisję szkodliwych substancji do atmosfery. My ze swojej strony dokładamy wszelkich starań, aby nasze produkty charakteryzowały się dobrą, powtarzalną jakością, ponieważ klient jest dla nas najważniejszy i stanowi bezcenny kapitał.

Anna Śpiewak, Prezes Zarządu Austrotherm 
www.austrotherm.pl

 

Dodaj komentarz

Skomentuj artykuł
time image
time image
Zobacz inne artykuły