36 lat z Drewnochronem

Print image
Copy link image
time image Artykuł na: 2-3 minuty
36 lat z Drewnochronem

Jednorodzinne budownictwo mieszkaniowe przeszło ogromną metamorfozę: od wielopiętrowych, murowanych domów po popularne w ostatnich latach proste budynki pasywne czy drewniane, wzniesione w konstrukcji szkieletowej, których nieodzownym elementem jest też ogród zapewniający komfortową strefę relaksu.

aktualizacja: 2019-05-20 10:23:01

Coraz częściej inwestorzy zwracają uwagę na energooszczędność inwestycji, a także jakość materiałów budowlanych i ich wpływ na środowisko, a przede wszystkim na zdrowie oraz samopoczucie mieszkańców. Widoczne są inspiracje architekturą mieszkaniową Skandynawów. Wraz ze zmieniającymi się potrzebami klientów również zmienia się nasza marka, która jest obecna na polskim rynku od 36 lat. Aby wspierać naszych konsumentów i ułatwić wybór, rozbudowywaliśmy portfolio zróżnicowane pod względem rodzajów preparatów, efektów wykończenia, kolorów, a także komfortu użytkowania.

Z czasem asortyment ewoluował w kierunku produktów hybrydowych o szerokim zastosowaniu, łączących w jednej formule właściwości i zalety szerokiego wykorzystania. W ten sposób powstały np. Lakierobejca 2w1 czy Impregnat Extra Powłokotwórczy, które odpowiadały klientom doświadczonym w pielęgnacji drewna, jak i amatorom sięgającym po pędzel po raz pierwszy. Dziś po nasze produkty sięgają już kolejne pokolenia miłośników drewna - od właścicieli domów, przez majsterkowiczów i złote rączki, aż po młodych działkowiczów z powołaniem. Lubimy myśleć, że wyroby z żółtym logo Drewnochronu towarzyszyły im w momentach kształtowania się tej pasji, kiedy pod okiem rodzinnego fachowca, taty lub dziadka malowali po raz pierwszy płot lub budowali karmnik dla ptaków.

Z myślą o coraz większej społeczności naszych klientów unowocześniliśmy szatę graficzną produktów. Nowoczesne i proste opakowania z nowym logo z widocznym rysunkiem słojów wyróżniają się oryginalnym, świeżym wyglądem wywołującym skojarzenia z naturą. Przejrzysty opis właściwości oraz czytelna rekomendacja zastosowania pomogą każdemu wybrać produkt, który zachowa piękno drewna.

Kamila Adamczyk-Fojt
Brand Manager Drewnochron

drewnochron.pl

Dodaj komentarz

Skomentuj artykuł
time image
time image
Zobacz inne artykuły