Wymagania inwestorów mają wpływ na trendy w architekturze

Print image
Copy link image
time image Artykuł na: 2-3 minuty
Wymagania inwestorów mają wpływ na trendy w architekturze

Coraz więcej ludzi zauważa, że większość swojego czasu spędza w pomieszczeniach zamkniętych. Według badań jest to nawet 90%. Nic dziwnego, że instynktownie szukamy kontaktu z naturą, a jednym ze sposobów bycia bliżej otaczającej nas przyrody są duże przeszklenia. Takie wymagania inwestorów mają wpływ na trendy w architekturze.

aktualizacja: 2019-05-20 08:30:10

Obecnie coraz częściej architekci projektują budynki z dużymi oknami dachowymi na poddaszu, a także wielkogabarytowymi przeszkleniami na parterze. Sojusznikiem w tym trendzie jest postęp technologiczny, który sprawił, że możliwe jest tworzenie takich produktów.

Okna i drzwi INNOVIEW firmy FAKRO są właśnie odpowiedzią na potrzeby współczesnego budownictwa. Idealnie wpisują się w trend wielkogabarytowych przeszkleń, które zapewniają niesamowite widoki, a otwarte zacierają granice między wnętrzem, a otoczeniem domu tworząc wyjątkową przestrzeń do życia. Duże okna fasadowe otwierają nowe spojrzenie na architekturę budynku oraz przestrzeń wewnątrz domu. Dzięki szerokim możliwościom dostosowania formatu i kształtu okien FAKRO INNOVIEW można myśleć inaczej o wystroju wnętrza, wykorzystując perspektywę, widok i charakter otoczenia jako integralny element koncepcji wystroju. Nowoczesne wzornictwo i różnorodne kolory gwarantują dopasowanie okien i drzwi INNOVIEW do rozmaitych brył, tekstur, a nawet otoczenia.

Na poddaszu również możemy skorzystać z dużych przeszkleń. Prostym rozwiązaniem jest połączenie standardowych okien w zespolenia, które dają mnóstwo naturalnego światła. Do takich rozwiązań możemy zaliczyć także okna z podniesioną osią obrotu Duet proSky czy okno balkonowe Galeria. Duże okna na poddaszu pozwalają osiągnąć wspaniały efekt wizualny, a widok przyrody za oknami będzie zmieniającym się "obrazem". Otwierając skrzydła okna Galeria stworzymy na poddaszu mały balkon, przez który możemy wręcz "dotknąć" otaczający nas świat, czerpiąc z życia więcej.

Sławomir Gawlik
Dyrektor Marketingu Grupy FAKRO

www.fakro.pl

Dodaj komentarz

Skomentuj artykuł
time image
time image
Zobacz inne artykuły