Każda edycja tych właśnie targów to czas premier nowych produktów, imprez towarzyszących oraz wielu interesujących dyskusji na temat aktualnych i przyszłych trendów.
Na targach nie mogło zabraknąć krajowych firm - wśród nich obecny był także Barlinek - producent podłóg drewnianych, który zaprezentował na targach supernowoczesny system łączenia desek, szeroką paletę desek litych oraz wiele innych, efektownych i nowych podłóg.
Tegoroczna wystawa była bez wątpienia jedną z najbardziej udanych imprez wystawienniczych, w których Barlinek brał udział ostatnimi laty – mówi Grzegorz Sroga, dyrektor działu marketingu Barlinka.
Świadczy o tym bardzo dobrze odebrana przez klientów formuła stoiska, zaprezentowanie wyjątkowej liczby nowości, ale jednocześnie ekspozycja wszystkich najistotniejszych grup asortymentowych – ocenił szef marketingu Barlinka.
Motywem przewodnim stoiska było nowe, unikalne i nowoczesne złącze Fast Click System, które zostało opracowane przez technologów spółki. Właśnie tej premierze została podporządkowana formuła wystawy: materiały drukowane roznoszone przez hostessy na targach informowały o nowym złączu, naczelne miejsce na stoisku należało do Czesława Bortnowskiego, mistrza parkieciarstwa, który demonstrował łatwość układania podłogi z najnowszym złączem Barlinka, które powoduje, że deski składa się dwa razy szybciej niż do tej pory!
- Jak odnowić parkiet, krok po kroku?
- Wylewka samopoziomująca: idealna podłoga bez wysiłku
- Jak zrobić wylewkę samopoziomującą?
- Jak wyrównać poziomy podłóg w domu?
Chętnych do oglądania tych wyjątkowych pokazów nie brakowało, podobnie jak zainteresowanych występami barmańskimi, serwowanych na stoisku Barlinka przez Eugeniusza Dytko, - Mistrza Świata Barmanów z Rio De Janeiro w stylu Flair. Mistrz serwował na cześć nowego złącza Fast Click drinka.
Zainteresowanie Fast Click Systemem przeszło moje najśmielsze oczekiwania - ocenia Marek Janke, dyrektor handlowy oraz członek zarządu Barlinka. – Po targach będziemy rozważać możliwość jeszcze szybszego wprowadzenia złącza niż dotąd planowaliśmy.
Większość klientów najchętniej już w tym kwartale zamówiłaby pierwszą dostawę deski barlineckiej z nowym złączem - zapewnia Marek Janke.
Barlinek zaprezentował na targach bez mała całą ofertę produktową. Mile zaskoczeni byli zwłaszcza Ci, którzy dopiero na targach mieli okazję zobaczyć lite podłogi z oferty firmy. Cała kolekcja desek litych cieszyła się ogromnym zainteresowaniem, a szczególnie nowe wykończenia desek szczotkowanych i koloryzowanych. Bardzo pozytywnie przyjęto nowe wybarwienia dębowe, zwłaszcza Pearl i Onyx, Coral i Beryl.
Bardzo podobała się również kolekcja jesiona: Quartz, Safir, Jasper oraz szczotkowany i barwiony Agate. Nieprzerwanie dużą frekwencją zwiedzających cieszyła się ta część stoiska, gdzie wyeksponowano nowości z oferty deski barlineckiej: barwione podłogi jesionowe zarówno 1 i 3 lamelowe oraz królewski dąb w wersji wędzonej.
Naturalnym przedłużeniem ekspozycji podłóg były listwy, których Barlinek jest producentem od 2008 roku. Wielu kontrahentów interesowało się profilami oraz kolorystyką listew dostępnych w naszej ofercie. Szczególna uwagę zwracała wysoka na 90 mm, prosta, a zarazem bardzo efektowna listwa – nowy produkt Barlinka.
Wśród rozmówców przeważali dystrybutorzy, ale nie brakowało również producentów pokrewnych wyrobów. Ekspozycję firmową dopełniał pelet drzewny, którego Barlinek jest liczącym się w Europie producentem.
Jestem zadowolony z przeprowadzonych rozmów – powiedział Jacek Kula, dyrektor operacyjny Barlinka. Na targach spotkałem się z dotychczasowymi kontrahentami, ale również rozmawiałem z nieznanymi mi dotąd klientami, którzy byli zainteresowani nawiązaniem z nami współpracy. Wielu zwiedzających pytało o podłogi lite oraz nowości w asortymencie deski barlineckiej – poinformował Jacek Kula.
Pracownicy Barlinka zwrócili uwagę na wyjątkowo znaczną liczbę nie tylko zupełnie nowych kontaktów, ale kontaktów z krajów odległych – kojarzących się niemalże egzotycznie - m.in. z Australii, Argentyny, Indii, Iranu, Meksyku, Pakistanu, Republiki Południowej Afryki, Tajlandii czy Zjednoczonych Emiratów Arabskich.
Masowe zainteresowanie naszą ofertą kontrahentów spoza Europy jest spowodowane m.in. wzrostem świadomości ekologicznej w wielu krajach, poszukiwaniem produktów posiadających certyfikat FSC, który świadczy o prawidłowym pochodzeniu surowca – uważa Karolina Pietrzyk, menedżer sprzedaży Barlinka.
Firma powiązana: Barlinek