Barlinek na targach Hanowerze - podsumowanie

Barlinek na targach Hanowerze - podsumowanie
19 stycznia zakończyły się w Hanowerze targi Domotex – największa na świecie wystawa branży podłogowej. Impreza trwała 4 dni, zgromadziła  ponad 1400 wystawców z blisko 80 krajów.

Barlinek na targach Hanowerze - podsumowanie Każda edycja tych właśnie targów to czas premier nowych produktów, imprez towarzyszących oraz wielu interesujących dyskusji na temat aktualnych i przyszłych trendów.

Na targach nie mogło zabraknąć krajowych firm - wśród nich obecny był także Barlinek - producent podłóg drewnianych, który zaprezentował na targach supernowoczesny system łączenia desek, szeroką paletę desek litych oraz wiele innych, efektownych i nowych podłóg.

Tegoroczna wystawa była bez wątpienia jedną z najbardziej udanych imprez wystawienniczych, w których Barlinek brał udział ostatnimi laty – mówi Grzegorz Sroga, dyrektor działu marketingu Barlinka.

Świadczy o tym bardzo dobrze odebrana przez klientów formuła stoiska, zaprezentowanie wyjątkowej liczby nowości, ale jednocześnie ekspozycja wszystkich najistotniejszych grup asortymentowych – ocenił szef marketingu Barlinka.

Motywem przewodnim stoiska było  nowe, unikalne i nowoczesne złącze Fast Click System, które zostało opracowane przez technologów spółki. Właśnie tej premierze została podporządkowana formuła wystawy: materiały drukowane roznoszone przez hostessy na targach informowały o nowym złączu, naczelne miejsce na stoisku należało do Czesława Bortnowskiego, mistrza parkieciarstwa, który demonstrował łatwość układania podłogi z najnowszym złączem Barlinka, które powoduje, że deski składa się dwa razy szybciej niż do tej pory!

Chętnych do oglądania tych wyjątkowych pokazów nie brakowało, podobnie jak zainteresowanych występami  barmańskimi, serwowanych na stoisku Barlinka przez Eugeniusza Dytko, - Mistrza Świata Barmanów z Rio De Janeiro w stylu Flair. Mistrz serwował na cześć nowego złącza Fast Click drinka.

Naczelne miejsce na stoisku należało do Czesława Bortnowskiego, mistrza parkieciarstwa Eugeniusza Dytko - Mistrz Świata Barmanów z Rio De Janeiro w stylu Flair serwował na cześć nowego złącza Fast Click drinka.

Zainteresowanie Fast Click Systemem przeszło moje najśmielsze oczekiwania - ocenia Marek Janke, dyrektor handlowy oraz członek zarządu Barlinka. – Po targach będziemy rozważać możliwość jeszcze szybszego wprowadzenia złącza niż dotąd planowaliśmy.

Większość klientów najchętniej już w  tym kwartale zamówiłaby pierwszą dostawę deski barlineckiej z nowym złączem -  zapewnia Marek Janke.

 

Barlinek zaprezentował na targach bez mała całą ofertę produktową. Mile zaskoczeni byli zwłaszcza Ci, którzy dopiero na targach mieli okazję zobaczyć lite podłogi z oferty firmy. Cała kolekcja desek litych cieszyła się ogromnym zainteresowaniem, a szczególnie nowe wykończenia desek szczotkowanych i koloryzowanych.  Bardzo pozytywnie przyjęto nowe wybarwienia dębowe, zwłaszcza Pearl i Onyx, Coral i Beryl.

Bardzo podobała się również kolekcja jesiona: Quartz, Safir, Jasper oraz szczotkowany i barwiony Agate. Nieprzerwanie dużą frekwencją zwiedzających cieszyła się ta część stoiska, gdzie wyeksponowano nowości z oferty deski barlineckiej: barwione podłogi jesionowe  zarówno 1 i 3 lamelowe oraz królewski dąb w wersji wędzonej.

Materiały drukowane roznoszone przez hostessy na targach informowały o nowym złączu Fast Click System Naturalnym przedłużeniem ekspozycji podłóg były listwy, których Barlinek jest producentem od 2008 roku. Wielu kontrahentów interesowało się profilami oraz kolorystyką listew dostępnych w naszej ofercie. Szczególna uwagę zwracała wysoka na 90 mm, prosta, a zarazem bardzo efektowna listwa – nowy produkt Barlinka.

Wśród rozmówców przeważali dystrybutorzy, ale nie brakowało również producentów pokrewnych wyrobów. Ekspozycję firmową dopełniał pelet drzewny, którego Barlinek jest liczącym się w  Europie producentem.

 

Jestem zadowolony z przeprowadzonych rozmów  – powiedział Jacek Kula, dyrektor  operacyjny Barlinka. Na targach spotkałem się  z dotychczasowymi  kontrahentami, ale również rozmawiałem z nieznanymi mi dotąd klientami, którzy byli  zainteresowani nawiązaniem z nami współpracy. Wielu zwiedzających pytało o  podłogi lite oraz nowości w asortymencie deski barlineckiej – poinformował Jacek Kula.

 

Pracownicy Barlinka zwrócili uwagę na wyjątkowo znaczną liczbę nie tylko zupełnie nowych kontaktów, ale kontaktów z krajów odległych – kojarzących się niemalże egzotycznie -  m.in. z Australii, Argentyny, Indii, Iranu, Meksyku, Pakistanu, Republiki Południowej Afryki, Tajlandii czy Zjednoczonych Emiratów Arabskich.

 

Masowe zainteresowanie naszą ofertą kontrahentów spoza Europy jest spowodowane m.in. wzrostem świadomości ekologicznej w wielu krajach, poszukiwaniem produktów posiadających certyfikat FSC, który świadczy o prawidłowym pochodzeniu surowca – uważa Karolina Pietrzyk, menedżer sprzedaży Barlinka.

 

Firma powiązana: Barlinek

Komentarze

Gość hmmm :)
26-01-2010 13:26
niezle niezle
Wiecej na Forum BudujemyDom.pl
Czytaj tak, jak lubisz
W wersji cyfrowej lub papierowej
Moduł czytaj tak jak lubisz