Działaniami promocyjnymi objęto wszystkie punkty dilerskie w Polsce. Jubileuszowe produkty Husqvarna zostaną oznaczone specjalnym jubileuszowym logotypem.
W ramach obchodów 325-lecia firmy, prowadzone będą także inne działania mające na celu promocję marki i bezpośredni kontakt z użytkownikami. Odbędą się pokazy maszyn oraz rozwiązań technologicznych Husqvarna poprzez prezentacje na targach branżowych np. ogrodniczych i rolnych oraz w Technikach Leśnych, Akademiach Rolniczych i bezpośrednio u klientów biznesowych. W ramach działań niestandardowych od kilku lat firma Husqvarna angażuje się we współpracę ze strażakami.
Już trwają przygotowania do kolejnej czerwcowej edycji Mistrzostw – TFA Husqvarna Poland 2014 (Toughest Firefighter Alive Husqvarna Poland), które co roku odbywają się w Toruniu i skupiają najlepszych strażaków z Polski i ze świata. Jest to jedna z największych na świecie imprez dla zawodowych strażaków.
Firma aktywnie wspiera zawody strażaków także w Łodzi oraz w Szczecinie. Dla tej grupy zawodowej została skierowana odpowiednia oferta sprzedażowa oraz prowadzone są działania komunikacyjne.
Firma Husqvarna przygotowała na 2014 rok wiele nowości produktowych, które zostały wprowadzone do oferty na ten sezon. Rodzina nowoczesnych zautomatyzowanych kosiarek Husqvarna Automower® powiększy się o dwa unikatowe modele: 320 i 330X. Klienci do wyboru będą mieli także nowe modele tradycyjnych kosiarek spalinowych LC / LB 348, 353 oraz 356. Tegoroczna ciekawostką są m.in. wprowadzone modele siekier, przeznaczone do prac przydomowych, leśnych i budowlanych.
Przeczytaj
Może cię zainteresować
Dowiedz się więcej
Zobacz więcej
Zobacz mniej