"100%-owe grzejniki płytowe!" – pod takim hasłem we wrześniu ruszy ogólnopolska kampania promocyjna PURMO – marki należącej do Rettig Heating, producenta grzejników płytowych.
Wstępem do przeprowadzenia kampanii promocyjnej była akcja komunikacyjna skierowana zarówno do dystrybutorów Purmo jak i dystrybutorów innych marek. Zostały im przesłane informacje na temat planowej akcji wraz z broszurą pt. "100%-owy grzejnik płytowy".
Zobacz więcej
Zobacz mniej
We wrześniu 12 000 instalatorów, znajdujących się w naszej bazie danych, otrzyma przesyłkę z nową mini – broszurą Purmo i ankietą. Po jej wypełnieniu i odesłaniu do Biura Handlowego Purmo w Warszawie, instalatorzy, którzy odpowiedzą prawidłowo na zadane pytania, wezmą udział w losowaniu 5 kompletów systemów nawigacyjnych – uzupełnia Emilia Dudek.
W 2007 roku wprowadziliśmy na rynek nową strategię marketingu oraz sprzedaży, jak również wyjątkową koncepcje komunikacyjną -"The Warm Society". W ramach strategii marki będziemy skupiać nasze działania na dalszym usprawnianiu współpracy z instalatorami oraz użytkownikami końcowymi w całej Europie. W naszej komunikacji, pragniemy zwrócić uwagę na to, że grzejnik to coś więcej niż jedynie urządzenie – mówi Emilia Dudek, Marketing Manager firmy Rettig Heating.
To jednak nie koniec.
Przeczytaj
Może cię zainteresować
Czy rura PEX nadaje się do centralnego ogrzewania?
Jak dobrać odpowiednią grupę pompową?
Jak zmierzyć rozstaw przyłączy grzejnika?
Dowiedz się więcej
- Klasyka sprawdzona przez miliony - czy grzejnik aluminiowy może pasować do każdego wnętrza?
- Jak zbudowany jest grzejnik niskotemperaturowy?
- Grzejniki elektryczne Bursa
- Montaż podłogówki jeszcze nigdy nie był taki prosty - z aplikacją InstallPRO360
Firma powiązana: Purmo Group Poland