
W 2007 roku wprowadziliśmy na rynek nową strategię marketingu oraz sprzedaży, jak również wyjątkową koncepcje komunikacyjną -"The Warm Society". W ramach strategii marki będziemy skupiać nasze działania na dalszym usprawnianiu współpracy z instalatorami oraz użytkownikami końcowymi w całej Europie. W naszej komunikacji, pragniemy zwrócić uwagę na to, że grzejnik to coś więcej niż jedynie urządzenie – mówi Emilia Dudek, Marketing Manager firmy Rettig Heating.
To jednak nie koniec.
Przeczytaj
Może cię zainteresować
Czy wodny grzejnik łazienkowy może być zasilany...
Siłowniki w ogrzewaniu podłogowym – jak wybrać najlepsze...
Czy rura PEX nadaje się do centralnego ogrzewania?
Dowiedz się więcej
- Jak dobrać odpowiednią grupę pompową?
- Jak zmierzyć rozstaw przyłączy grzejnika?
- Klasyka sprawdzona przez miliony - czy grzejnik aluminiowy może pasować do każdego wnętrza?
- Jak zbudowany jest grzejnik niskotemperaturowy?
Firma powiązana: Purmo Group Poland