Początkowo platforma GROHE X miała być alternatywą dla odbywających się co dwa lata targów ISH, prestiżowego wydarzenia dla branży sanitarnej oraz HVAC, z którego firma GROHE wycofała się z powodu pandemii Covid-19. Obecnie jest ona jest czymś więcej niż tylko substytutem targów. Oprócz zgromadzenia w jednym miejscu inspirujących i ciekawych treści, platforma GROHE X umożliwia dzielenie się pomysłami i uzyskanie wsparcia ekspertów marki. Jest to rozwiązanie, które sprawdzi się szczególnie teraz, kiedy możliwości do spotkań są ograniczone. Dodatkowo start platformy, który odbędzie się 16 marca zostanie zainaugurowany serią wydarzeń online dla partnerów biznesowych firmy GROHE.
Platforma GROHE X powstała jako odpowiedź na wyzwania, które stawia nam obecna rzeczywistość. "Nową normalność" potraktowaliśmy jako szansę na rozwijanie nowoczesnych sposobów komunikacji - tak Jonas Brennwald, Leader LIXIL EMENA i Co-CEO Grohe AG określa główną rolę, jaką projekt GROHE X odgrywa dla marki i dodaje - Dla mnie, GROHE X jest dowodem na to, że szczególnie w czasach, jak te, warto zmienić nastawienie i jestem niesamowicie dumny z tego, że wszyscy w firmie GROHE odważyli się na takie otwarte podejście. Dzięki GROHE X nasi klienci zyskują miejsce, w którym mogą nie tylko czerpać inspiracje, ale również kontaktować się z nami - gdziekolwiek są i kiedykolwiek nas potrzebują. Również w przyszłości, za pośrednictwem platformy GROHE X zamierzamy przecierać nowe szlaki. Jest to początek nowej drogi, która zdefiniuje przyszłość naszą i naszych partnerów. Jak tylko będzie to możliwe, będziemy uzupełniać projekt o wydarzenia typu hybrid lub truck tour.
Mając na uwadze, że zachowanie dystansu społecznego jest dziś niezwykle ważne, nadal chcemy zapewnić naszym klientom możliwość odkrywania naszych innowacji i bycia z nami w bezpośrednim kontakcie - mówi Thomas Fuhr, Leader Fittings LIXIL International i Co-CEO Grohe AG - Platforma GROHE X umożliwia zanurzenie się w zróżnicowanym świecie marki GROHE, dostarczając elementów potrzebnych do zbudowania z nią własnej historii. Dzięki niej klienci otrzymują wgląd w sposób pracy naszych fabryk oraz mogą zobaczyć, jak nasz ukierunkowany na klienta łańcuch dostaw łączy je z globalnymi rynkami. Oprócz tego będzie można się dowiedzieć więcej o najnowszych technologiach opracowanych w naszym centrum badań znajdującym się w Hemer w Niemczech, a także zapoznać się ze strategią zrównoważonego rozwoju marki. Jestem pod ogromnym wrażeniem tego, co nasze zespoły stworzyły w tak krótkim czasie.
Z myślą o klientach
Dzięki treściom dostosowanym do potrzeb każdej grupy odbiorców, platforma GROHE X jest odzwierciedleniem nowej strategii handlowej firmy, która została wprowadzona w lipcu ubiegłego roku. W oparciu o wyczerpujące informacje zwrotne od partnerów biznesowych na temat tego, czego oczekują od marki, jej zarząd opracował strategię, która obejmuje zróżnicowane portfolio produktów i dedykowane usługi dla każdej z grup docelowych: dystrybutorów i instalatorów, architektów, projektantów wnętrz oraz konsumentów.
Skupienie się na potrzebach i oczekiwaniach klientów będzie miało również kluczowe znaczenie w odniesieniu do nowych produktów, które marka GROHE zaprezentuje na platformie GROHE X. Opracowanie odpowiednich rozwiązań produktowych, które mają wpływ na poprawę życia konsumentów, wymaga głębokiego zrozumienia tego, czego oczekują oni od swoich przestrzeni życiowych. Dlatego marka GROHE stara się przewidywać nadchodzące trendy już na wczesnym etapie procesu tworzenia produktów.
Na nowej platformie będzie można dowiedzieć się, które spostrzeżenia konsumentów mają wpływ na działania marki GROHE, jakie rozwiązania do kuchni i łazienki będą istotne w najbliższym czasie oraz jak marka planuje dalej kontynuować swoją transformację w kierunku zrównoważonego rozwoju, będąc podwójnym zwycięzcą tegorocznego plebiscytu German Sustainability Award 2021.
Więcej informacji na grohe-x.pl
Przeczytaj
Może cię zainteresować
Dowiedz się więcej
Zobacz więcej
Zobacz mniej