GROHE Blue Home otrzymało w 2017 roku najwięcej nagród w kategorii Design
Z 11 nagrodami w 2017 roku, nowa bateria GROHE Bule HOME osiągnęła bezdyskusyjny sukces. Co najważniejsze - to innowacyjność produktów GROHE nadal zdobyła tak rekordową ilość wyróżnień: GROHE Blue Home, toaleta myjąca Sensia Arena, system prysznicowy SmartControl, minimalistyczna bateria łazienkowa Lineare, prosta w formie bateria kuchenna Essence, inteligetne systemy bezpieczeństwa wodnego GROHE Sense oraz GROHE Sense Guard. W sumie, GROHE uczestniczyło w 17 międzynarodowych konkursach wzornictwa w 2017 roku.
Potwierdzenie wiodącej pozycji w branży sanitarnej
W międzynarodowym konkursie Red Dot Design Competition marka GROHE otrzymała 5 prestiżowych nagród, m.in. dla produktów GROHE Blue Home oraz toalety myjącej Sensia Arena – są to innowacyjne produkty, które odpowiadają na oczekiwania najbardziej wymagających użytkowników. Konkurs organizowany jest przez Design-Zentrym Nordhein-Westfalen w Niemczech, które honoruje najlepsze produkty roku - projektanci i producenci z całego świata zgłaszają swoje produkty, a jury składające się z 40 ekspertów ocenia zgłoszenia na podstawie zróżnicowanych kryteriów jak innowacyjność, funkcjonalność, ergonomia,długowieczność oraz zgodność z normami ekologicznymi. Firma GROHE została wyróżniona pięcioma nagrodami przyznawanymi przez IF Design Awards dla produktów GROHE Blue Home oraz systemów Smart Control i Sensia Arena.
Iconic Awards 2017: dziwięć nagród dla GROHE
Marka GROHE została wyróżniona również na międzynarodowym konkursie architektury i designu – Iconic Awards. Na ceremonii przyznania wyróżnień, które odbywa się w Monachium, GROHE otrzymało w sumie dziewięć pożądanych nagród, dla produktów takich jak: GROHE Blue Home, Concetto Professional oraz baterii prysznicowej Euphoria 260.
System zabezpieczający przed zalaniem GROHE imponuje swoją innowacyjnością, technologią i estetyką Inteligetny system zabezpieczający przed zalaniem GROHE wygrał w kilku kategoriach podczas konkursu W konkursie German Design Awards 2017 zwyciężyło GROHE Sense oraz GROHE Sense Guard w kategorii "Budownictwo i elementy". Jury zachwyciła kombinacja technologicznych rozwiązań, innowacji, funkcjonalności oraz estetyki.
Duży sukces w Azji I USA
W Stanach Zjednoczonych firma GROHE otrzymało prestiżową nagrodę International Design Excellence Award (IDEA) dla GROHE Blue Home. Osiem razy Muzeum Architektury i Wzornictwa Athenaeum w Chicago przyznawało marce swoją nagrodę Good Design w kategoriach: łazienka, kuchnia i materiały budowlane. W Hong Kongu, GROHE zdobyło nagrodę w konkursie Design for Asia z bateriami łazienkowymi Lineare oraz bateriami kuchennymi Concetto Professional. Oba produkty, jak również GROHE Sense oraz Sense Guard zachwyciły jury konkursu Good Desing Awards, którego nagrody przyznawane są przez Japoński Instytut Promocji Wzornictwa.
Przeczytaj
Może cię zainteresować
Dowiedz się więcej
Zobacz więcej
Zobacz mniej
Wrażenia klienta są najważniejsze
Marce GROHE przyświeca idea funkcjonalności, estetyki oraz wysoką jakość swoich produktów. Pod kierunkiem Michaela Seum, Zastępcy Dyrektora Designu w GROHE, zespół 20 międzynarodowych projektantów rozwija wszystkie swoje pomysły. GROHE przywiązuje wielką wagę do wzornictwa, które jest strategicznym wskaźnikiem kreatywności. Wysoki standard nie dotyczy tylko produktów, ale także rozciąga się na wszystkie obszary doświadczenia konsumenckiego.