Architekci, designerzy oraz fani wzornictwa z całego świata przybywają na Design Week w Mediolanie, jedno z największych i najważniejszych wydarzeń dla kreatywnych umysłów. Czołowi projektanci, wschodzące talenty, jak i światowe marki, prezentują tam swoje projekty w ramach wystaw i wydarzeń rozproszonych po całym mieście.
W tej tętniącej życiem atmosferze, GROHE jako czołowy światowy producent kompletnych rozwiązań do kuchni i łazienki, zaprezentuje swój odświeżony subbrand GROHE SPA. Wszystko w otoczeniu prestiżowego muzeum Pinacoteca di Brera. Szerokie portfolio subbrandu obejmuje wysokiej klasy kolekcje armatury, modułowe prysznice sufitowe, nieszablonową ceramikę oraz dopełniające aranżację akcesoria. Obok prezentacji produktów do luksusowych przestrzeni wellbeing, marka wyrazi hasło "Zdrowie dzięki wodzie" za pomocą artystycznej instalacji, która podkreśli architekturę prestiżowej lokalizacji, jaką jest znakomite, mediolańskie muzeum.
Po cyfrowej premierze subbrandu GROHE SPA w ramach marcowego wydarzenia GROHE X Summit, Design Week w Mediolanie jest idealnym miejscem do pokazania naszych rozwiązań na żywo. Są to niezwykłe produkty, które tworzą symbiozę najwyższej jakości, innowacyjnej technologii oraz precyzji i nowoczesnego designu - idealne połączenie dla znakomitych gości Milan Design Week. Naszą obecność podkreśli dodatkowo multimedialna instalacja, która wpisuje naszą pasję do wody w piękne otoczenie muzeum Pinacoteca di Brera - powiedział Karl Lennon, Leader, GROHE SPA, LIXIL EMENA.
Instalacja inspirowana wodą: odzwierciedlenie hasła "Zdrowie dzięki wodzie"
Wchodząc na dziedziniec muzeum Pinacoteca di Brera, odwiedzający zobaczą multimedialną instalację artystyczną, której motywem przewodnim jest woda. Przygotowana przez projektantów marki oraz zespół brand identity LIXIL Global Design, wystawa odzwierciedla ducha muzeum i komponuje się z zajmującą centralną pozycję statuą Napoleona, stworzoną przez jednego z najważniejszych rzeźbiarzy swojego okresu - Antonio Canovę. Niezmącona tafla wody optycznie powiększa przestrzeń i tworzy swojego rodzaju iluzję, reprezentującą czystość oraz dobre samopoczucie. Cztery ogromne kubiki zostały umieszczone w każdym narożniku dziedzińca, zapewniając przestrzeń do zaprezentowania czterech kategorii produktowych subbrandu GROHE SPA. Wszystkie pokryto lustrzanymi powłokami, które potęgują wrażenie „nieskończoności” instalacji.
Nasza multimedialna instalacja jest celebracją hasła przewodniego subbrandu GROHE SPA, którym jest "Zdrowie dzięki wodzie". Jednocześnie oddaje ona hołd artystycznemu dziedzictwu muzeum Pinacoteca Di Brera. Wierzymy w to, że woda jest źródłem życiowej energii. Instalacja ma za zadanie oddziałowywać na różne zmysły i dostarczyć gościom wyjątkowych przeżyć - tak jak robią to rozwiązania z portfolio GROHE SPA. Przekształcenie łazienki w domowe spa nie polega na użyciu pojedynczych produktów, a na stworzeniu holistycznych doświadczeń, które wykorzystują pozytywne oddziaływanie wody zarówno na nasze ciało, jak i umysł” - dodaje Patrick Speck, Leader, LIXIL Global Design, EMENA
Zdrowie i dobre samopoczucie w czterech odsłonach
Każdy z czterech imponujących kubików jest dedykowany innej kategorii produktowej, która tworzy subbrand GROHE SPA. W pierwszym znajduje się kolekcja GROHE Icon 3D: produkty wykonane za pomocą technologii druku 3D z metalu redefiniują to, co jest możliwe w projektowaniu armatury, jednocześnie stawiając na zrównoważony design oraz szerokie możliwości personalizacji. Odwiedzający, obok zapoznania się z eksluzywnymi rozwiązaniami, będą mogli usłyszeć dźwięk druku 3D, zobaczyć cały proces na ekranach LED i poczuć zmianę temperatury, która wzrośnie wraz z rozpoczęciem symulacji. Druga kategoria składa się z kolekcji GROHE Atrio oraz GROHE Allure Brilliant w wydaniu Private Collection. Pozwalają one klientom wybierać spośród starannie wyselekcjonowanej gamy kolorów, materiałów, wykończeń i rodzajów uchwytów.
Dodatkowo, aby umożliwić konsumentom korzystanie z wyrafinowanych, kwarcowych materiałów o najwyższej jakości wykończenia, marka GROHE nawiązała współpracę z firmą Caesarstone, globalnym pionierem w produkcji kwarcowych konglomeratów kompozytowych. Powierzchnie tworzone przez tego producenta mogą być łączone z kolekcjami armatury marki GROHE. Instalacja w drugim kubiku idealnie odzwierciedla to partnerstwo - czarny i biały kwarc dzieli przestrzeń na dwie połowy, demonstrując przy tym różne kombinacje aranżacyjne, które można uzyskać dzięki armaturze.
Kolekcja kolorów GROHE jest motywem przewodnim trzeciej kategorii. Dzięki modnym kolorom produktów z kolekcji GROHE Allure, niezwykle proste staje się stworzenie spersonalizowanej łazienki. W dedykowanym kubiku dominuje kolor Cool Sunrise, rozwiązania prezentowane są w złotym świetle, a goście mogą usłyszeć kojący dźwięk wody oraz poczuć jej wilgotność dzięki podwyższonej temperaturze. Ostatnia kategoria skupia się na modułowych rozwiązaniach prysznicowych. Marka GROHE stworzyła wielozmysłowe doświadczenie z modułami mgły, światła i dźwięku, a także ekranem LED pokazującym obrazy inspirowane naturą.
Odkrywając portfolio GROHE SPA
Architekci, projektanci oraz zwiedzający mogą osobiście doświadczyć multimedialnej instalacji GROHE SPA na terenie muzeum Pinacoteca di Brera, w dniach 18-23 kwietnia, 2023.
- Jak przykleić lustro na ścianie?
- Silia w łazience i kuchni - udany mariaż art deco i minimalizmu
- Jak odnowić fugę?
- Jak prać wełnę?
Instalacja będzie otwarta dla publiczności:
- 20 kwietnia w godzinach od 12:00 do 17:00 CET
- 21/22 kwietnia w godzinach od 10:00 do 22:00 CET.
Dodatkowe informacje o subbrandzie GROHE SPA dostępne są na stronie grohespa.com.
Firma powiązana: Grohe Polska