Business Superbrands dla Barlinka

Print image
Copy link image
time image Artykuł na: 4-5 minut
aktualizacja: 2012-12-09 23:00:00
Business Superbrands dla Barlinka
Marka Barlinek została wyróżniona tytułem Business Superbrands jako jedna z najsilniejszych i najbardziej rozpoznawalnych marek "business to business" na polskim rynku. Ranking marek sektora B2B to pierwszy tego typu projekt organizowany w Polsce na zlecenie The Superbrands Ltd. − brytyjskiej organizacji promującej ideę brandingu już w 70 krajach na całym świecie.
Marka Barlinek została wyróżniona tytułem Business Superbrands jako jedna z najsilniejszych i najbardziej rozpoznawalnych marek „business to business” na polskim rynku. Ranking marek sektora B2B to pierwszy tego typu projekt organizowany w Polsce na zlecenie The Superbrands Ltd. − brytyjskiej organizacji promującej ideę brandingu (marki) już w 70 krajach na całym świecie.

 

Proces selekcji do polskiej edycji Business Superbrands rozpoczął się od stworzenia listy ok. 5000 rodzimych i międzynarodowych marek, z których, na podstawie niezależnych badań rynku oraz danych finansowych, wybrano 1200. Ich lista została przekazana grupie kilkudziesięciu polskich ekspertów – znanych praktyków biznesu i przedstawicieli mediów związanych z tematyką gospodarczą i biznesową.

 

Kapituła specjalistów oceniła marki w skali od 1-20, biorąc pod uwagę ich siłę marketingową. Uznanie ekspertów, wyrażone w wysokiej punktacji, zapewniło Barlinkowi tytuł Business Superbrand. Wyróżnienie kwalifikuje markę do elitarnej grupy najmocniejszych brandów w klasyfikacji B2B. Wśród laureatów rankingu znaleźli się m.in.: Netia, Kredyt Bank i Śnieżka S.A. W brytyjskiej edycji konkursu zwyciężyły m.in. takie marki jak: IBM, Saatchi&Saatchi i Nokia.

 

The Superbrands Ltd. to niezależna organizacja, powstała w 1994 roku w Londynie. Jej zadaniem jest promowanie i nagradzanie silnych marek na poszczególnych rynkach. Organizacja rozpowszechnia ideę brandingu poprzez wydawanie albumów przedstawiających opis sukcesu (studium przypadku) czołowych marek na krajowych rynkach. Publikacje znane są szerzej jako „biblie marek”.

 

Na całym świecie wyróżnienia wręczane w ramach projektów organizowanych pod patronatem Superbrands, traktowane są jako dowody świadczące o wyjątkowej sile i rozpoznawalności nagrodzonych. Według pomysłodawców mianem „Superbrand” określa się „…markę, która osiągnęła najlepszą reputację w swojej dziedzinie. Oferuje konsumentom znaczące emocjonalne bądź fizyczne korzyści…, które stanowią o jej przewadze nad markami konkurencyjnymi.”

 

Oprócz Business Superbrands, organizacja wydaje na świecie także albumy: Consumer’s Superbrands, Coolbrands, eSuperbrands, Sport Superbrands, Kids Superbrands czy Luxury Superbrands.
W Polsce projekty Superbrands realizowane są od 2005 roku.
{mosloadmodule mod_firmy}
Firma powiązana:
Barlinek

Dodaj komentarz

time image
time image
Zobacz inne artykuły
Podłoga z desek na ogrzewaniu podłogowym - jakie deski wybrać i jak je układać?
Podłoga z desek na ogrzewaniu podłogowym - jakie deski wybrać i jak je układać?
Zadaj pytanie ekspertowi Masz wątpliwości lub dodatkowe pytania? Napisz do nas!
expert image
Akceptowane formaty plików: 'jpg', 'jpeg', 'gif', 'bmp', 'png'. Dodawanie wielu plików - wciśnij CTRL.
Administrator danych osobowych: AVT-Korporacja sp. z o.o. z siedzibą: ul. Leszczynowa 11, 03-197 Warszawa. Cel przetwarzania danych: udzielenie odpowiedzi na zadane pytanie. Administrator danych osobowych: AVT-Korporacja sp. z o.o. z siedzibą: ul. Leszczynowa 11, 03-197 Warszawa. Cel przetwarzania danych: udzielenie odpowiedzi na zadane pytanie. Okres przetwarzania danych: Twoje dane przetwarzane będą do czasu istnienia podstawy do ich przetwarzania – czyli w tym konkretnym przypadku, do czasu udzielenia odpowiedzi. Masz prawo do: dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych lub ich przenoszenia. Możesz: odwołać zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych, zażądać, by Twoje wszystkie dane zostały usunięte. Podstawy prawne: art. 5, 6, 12, 13 Ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO). Czytaj więcej
Dodano plik do wysłania
Poradnik
Cenisz nasze porady? Możesz otrzymywać najnowsze w każdy czwartek!
Budujemy Dom
9,95 zł tylko teraz!
Teraz za darmo!
Od teraz, dla wszystkich! Wystarczy, że się zalogujesz. A otrzymasz dostęp do wszystkich artykułów z papierowego BudujemyDom! Całkowiecie za darmo!
Dom Energooszczędny Vademecum 2019

Dom Energooszczędny Vademecum

Jak zbudować dom energooszczędny

ABC Budowania 2019

ABC Budowania

To, co koniecznie musisz wiedzieć, żeby Twój pierwszy dom był dla Ciebie, a nie dla wroga

Wnętrza 2019

Wnętrza

Nowoczesne, stylowe, piękne wnętrza - zasady, porady, inspiracje

Czas na Wnętrze wrzesień 2019

Czas na Wnętrze

Od inspiracji do realizacji

Twój Dom Twój Styl 2019

Twój Dom Twój Styl

Poradnik shoppingowy

Budujemy Dom lipiec - sierpień 2019

Budujemy Dom

Dla budujących dom i wykonawców

Dom Polski 2019

Dom Polski

Jak zbudować dom tańszy niż mieszkanie

Nowoczesne Instalacje 2019

Nowoczesne Instalacje

Jak zbudować dom energooszczędny