Decyzja o zmianie logotypu wyniknęła z chęci odświeżenia wizerunku marki. – mówi Przemysław Hopfer, Sales Support & Marketing Director Barlinek S.A.- Nowoczesność oraz podążanie za najnowszymi trendami, którymi kierujemy się przy tworzeniu naszych produktów, ma swoje odzwierciedlenie również w naszej identyfikacji wizualnej.
Nowe logo powstało w wyniku modyfikacji dotychczasowego i – podobnie jak wcześniejsze - obrazuje niezmienne wartości Barlinka, tj.: naturalność, trwałość, solidność oraz troskę o środowisko naturalne. Zachowana została również dotychczasowa kolorystyka (kolory: zielony i pomarańczowy), jednak sam znak graficzny został unowocześniony, zyskując energię i dynamizm.
Autorem nowej identyfikacji wizualnej marki jest STUDIO DN Design Group.
W przypadku prac nad nową identyfikacją wizualną silnych i znanych marek, takich jak Barlinek należy pamiętać, aby zmiany były widoczne, ale żeby nie zaburzyły rozpoznawalności marki przez konsumentów. – mówi Joanna Roszkowska, Prezes STUDIO DN Design Group - Modyfikacja musi być przemyślana i zawierająca pomost pomiędzy starym i nowym wizerunkiem. Ważne, aby marce pomóc, a nie zaszkodzić.
Nowe logo Barlinka zostało oficjalnie zaprezentowane 16 kwietnia br. podczas spotkania z partnerami handlowymi z kraju i zagranicy. W najbliższym czasie Barlinek realizować będzie sukcesywną wymianę wszystkich elementów identyfikacji wizualnej. Nowe logo widnieje już m.in. na produktach z najnowszej life-stylowej kolekcji podłóg drewnianych "Smaki Życia", a niebawem pojawi się również na serii „Deska YOUNG” - nowatorskiej linii podłóg dedykowanych do pokoi dziecięcych.
- Jak odnowić parkiet, krok po kroku?
- Wylewka samopoziomująca: idealna podłoga bez wysiłku
- Jak zrobić wylewkę samopoziomującą?
- Jak wyrównać poziomy podłóg w domu?
Firma powiązana: Barlinek