Podłogi marki L'Esprit Decoration

Print image
Copy link image
time image Artykuł na: 4-5 minut
aktualizacja: 2009-11-10 14:35:04
Podłogi marki L'Esprit Decoration
We wrześniu miała miejsce premiera nowej luksusowej marki o nazwie L’Esprit Decoration.  Kolekcja obejmuje podłogi z drewna dębu i jesionu oraz z gatunków egzotycznych, takich  jak iroko, jatoba, sucupira, wenge oraz merbau.

Producentem tych luksusowych podłóg jest Grupa Barlinek. Ambasadorem marki został Wojciech Fibak - słynny tenisista, biznesmen i koneser sztuki.

 

Aby nadać tym wyjątkowym posadzkom niebanalny wygląd i charakter, zostały one poddane jeszcze na etapie produkcji dodatkowym zabiegom, wzmacniającym estetykę i wytrzymałość. Podłogi marki L’Esprit Decoration wpisują się idealnie w potrzeby wymagających Klientów, charakteryzują się wręcz perfekcyjną jakością wykonania i klasyczną, ponadczasową elegancją. Za 1 m2 podłogi trzeba zapłacić od 330 do 630 zł.


Prace przy projekcie tej serii podłóg trwały od stycznia 2008 roku, kiedy to przeprowadzono zakrojone na szeroką skalę badania marketingowe wśród projektantów, architektów, znawców piękna i sztuki. Dystrybucja tych drewnianych posadzek ma miejsce wyłącznie  w wybranych punktach sprzedaży, w  dużych aglomeracjach miejskich. Dotarcie do odbiorcy sektora Premium obejmuje bliską współpracę z architektami oraz projektantami wnętrz.

 

Modę na marki Premium obserwujemy w Polsce od kilku lat – mówi Marek Janke, dyrektor handlowy Barlinka. Na rynku desek warstwowych dotąd nie było oferty Premium rodzimych producentów.

 

W segmencie tym obecne są wyłącznie nieliczne produkty marek zagranicznych, należało więc szybko zająć to miejsce – uważa Marek Janke.‏

 

Wreszcie jeden z najistotniejszych argumentów, przesądzający o zaangażowaniu Barlinka w nowy sektor: marki luksusowe są odporne na wahania koniunktury i utrzymują wysokie tempo sprzedaży nawet w czasach stagnacji ekonomicznej. Spółka zakłada sprzedaż nowego produktu na poziomie 10 tys. m kw. m roku. Plany na przyszły rok przewidują  zwiększenie sprzedaży do 60 tys. m kw.

 

Grupa jednocześnie aktywnie zwiększa swoją obecność  w  pozostałych segmentach rynku, tj. obok rynku głównego także w sektorze Economy.

 

 

Firma powiązana:
Barlinek

Dodaj komentarz

Skomentuj artykuł
time image
time image
Zobacz inne artykuły
Jak położyć panele podłogowe w 2 dni? Przewodnik krok po kroku!
Jak położyć panele podłogowe w 2 dni? Przewodnik krok po kroku!
Poradnik
Cenisz nasze porady? Możesz otrzymywać najnowsze w każdy czwartek!