Producentem tych luksusowych podłóg jest Grupa Barlinek. Ambasadorem marki został Wojciech Fibak - słynny tenisista, biznesmen i koneser sztuki.
Aby nadać tym wyjątkowym posadzkom niebanalny wygląd i charakter, zostały one poddane jeszcze na etapie produkcji dodatkowym zabiegom, wzmacniającym estetykę i wytrzymałość. Podłogi marki L’Esprit Decoration wpisują się idealnie w potrzeby wymagających Klientów, charakteryzują się wręcz perfekcyjną jakością wykonania i klasyczną, ponadczasową elegancją. Za 1 m2 podłogi trzeba zapłacić od 330 do 630 zł.
Prace przy projekcie tej serii podłóg trwały od stycznia 2008 roku, kiedy to przeprowadzono zakrojone na szeroką skalę badania marketingowe wśród projektantów, architektów, znawców piękna i sztuki. Dystrybucja tych drewnianych posadzek ma miejsce wyłącznie w wybranych punktach sprzedaży, w dużych aglomeracjach miejskich. Dotarcie do odbiorcy sektora Premium obejmuje bliską współpracę z architektami oraz projektantami wnętrz.
Modę na marki Premium obserwujemy w Polsce od kilku lat – mówi Marek Janke, dyrektor handlowy Barlinka. Na rynku desek warstwowych dotąd nie było oferty Premium rodzimych producentów.
Wreszcie jeden z najistotniejszych argumentów, przesądzający o zaangażowaniu Barlinka w nowy sektor: marki luksusowe są odporne na wahania koniunktury i utrzymują wysokie tempo sprzedaży nawet w czasach stagnacji ekonomicznej. Spółka zakłada sprzedaż nowego produktu na poziomie 10 tys. m kw. m roku. Plany na przyszły rok przewidują zwiększenie sprzedaży do 60 tys. m kw.
Przeczytaj
Może cię zainteresować
Profesjonalny montaż podłóg winylowych - znaczenie chemii...
Biopodłoga z ecuranu. Jakie są jej właściwości?
Podłogi laminowane na ogrzewanie podłogowe - czym się...
Dowiedz się więcej
- Jak odnowić parkiet, krok po kroku?
- Wylewka samopoziomująca: idealna podłoga bez wysiłku
- Jak zrobić wylewkę samopoziomującą?
- Jak wyrównać poziomy podłóg w domu?
Firma powiązana: Barlinek