W kampanii "Twoje serce jest dla nas ważne" uwaga zostaje skupiona na potrzebie tworzenia dobra. Uzewnętrznia się to w budowaniu bezpieczeństwa, czy to podczas weekendowych, rodzinnych wycieczek na szlakach Jury Krakowsko-Częstochowskiej, czy przy prowadzeniu prac z wykorzystaniem materiałów do termoizolacji. Ważną rolę w tych aktywnościach odgrywa odpowiedzialność, wiarygodność, pasja i całkowite oddanie się misji, czyli wartościom, które są wspólne dla służb ratowniczych GOPR i marki Austrotherm.
Kampania to forma podziękowania wszystkim którzy, kupują produkty marki Austrotherm
Kampania oparta jest na trzech spotach reklamowych, które można zobaczyć na stronie www.austrotherm.pl/twojeserce. Pierwszy z filmów jest formą podziękowania dla tych, którzy kupując produkty marki Austrotherm w pośredni sposób przyczyniają się do poprawy bezpieczeństwa na szlakach Jury Krakowsko-Częstochowskiej. Austrotherm, już w 2018 roku, z funduszy pozyskanych ze sprzedaży styropianu, sfinansował zakup lekkich i przenośnych defibrylatorów AED, które po dziś dzień służą ratownikom Grupy Jurajskiej GOPR w ich codziennej pracy i walce o ludzkie życie.
Drugi spot zwraca uwagę na właściwą termoizolację. Pewno niewielu z nas wie, że istnieje wiele produktów, bez których współczesna medycyna ratunkowa nie mogłaby się obyć. Jednym z nich jest folia termoizolacyjna. Ratownikom Grupy Jurajskiej GOPR służy ogrzaniu osoby, której udzielana jest pomoc. W ten sposób zapobiega się utracie ciepła z organizmu, jednocześnie chroniąc przed niekorzystnymi warunkami zewnętrznymi, np. wiatrem lub wilgocią. Ratownicy Grupy Jurajskiej GOPR doskonale wiedzą, że właściwa termoizolacja to bezpieczeństwo w górach. My wiemy, że właściwa termoizolacja to komfort w domu.
Trzeci spot to wspaniała etiuda o tym, że praca zespołowa ma moc twórczą i jest kluczem do sukcesu. Nie da się go osiągnąć bez pełnego zaangażowania, ciężkiej pracy i zaufania do całego zespołu. W duchu wspólnych, uniwersalnych wartości, takich jak pasja, wytrwałość, pokonywanie trudności, możemy przenosić góry, zdobywać najbardziej niedostępne szczyty i zmieniać świat na lepsze.
Przeczytaj
Może cię zainteresować
Dowiedz się więcej
Zobacz więcej
Zobacz mniej
Austrotherm i Grupa Jurajska GOPR połączyły same szczytne wartości - praca z sercem i troska o bezpieczeństwo
Austrotherm z ratownikami współpracuje od 2017 roku. W latach 2019-2020 wspólne działania zostały rozszerzone i Austrotherm został oficjalnym sponsorem Grupy Jurajskiej GOPR. Jest to kolejny ważny krok w dynamicznym rozwoju marki Austrotherm.
W nowoczesne przedsiębiorstwa wbudowane są takie wartości jak troska o klienta, środowisko, chęć zmieniania na lepsze bliższego i dalszego otoczenia, a także pozytywny wpływ na codzienne życie Polaków. - mówi Robert Pilarczyk, naczelnik Grupy Jurajskiej GOPR
Dlatego jestem pewien, że gdy kupujecie produkty marki Austrotherm zyskujecie po trzykroć - otrzymujecie doskonały produkt, pomagacie Państwo nam, ratownikom górskim, oraz budujecie bezpieczeństwo w jednym z najpiękniejszych, moim zdaniem, zakątków w Polsce - Jurze Krakowsko-Częstochowskiej. To niewątpliwa przyjemność współpracować z tak znaną marką jaką jest Austrotherm, szczególnie, że łączą nas te same wartości, jak praca z sercem i troska o bezpieczeństwo.
Działania reklamujące kampanię Austrotherm są realizowane przede wszystkim w internecie, prasie branżowej oraz największych punktach dystrybucji produktów.
Austrotherm Sp. z o.o. to firma przyjazna środowisku. Jest jednym z najważniejszych polskich producentów materiałów do termoizolacji. Marka jest obecna w Polsce od ponad 25 lat, oferuje szeroką gamę produktów ze styropianu do kompleksowej termoizolacji i termomodernizacji obiektów oraz sztukaterii do fantazyjnego kształtowania elewacji. Posiada dwa zakłady produkcyjne, w Oświęcimiu i Skierniewicach.
Obydwie fabryki wyposażone są w nowoczesne linie produkcyjne i laboratoria, kontrolujące jakość produktów. Austrotherm dba nie tylko o dostarczanie produktów najlepszej jakości, ale jako firma odpowiedzialna społecznie, kształtuje świadomość odbiorców, wprowadzając produkty energooszczędne, które przynoszą oszczędności na ogrzewaniu i chronią środowisko naturalne. Firma jest laureatem wielu prestiżowych nagród w tym Super Marki 2020, Marki Dekady 2009-2019, Diamentów Forbesa, Gazel Biznesu. Należy też zaznaczyć, że w 2019 roku otrzymała tytuł Ambasadora Polskiej Gospodarki w kategorii "Najwyższa Jakość".
Więcej o współpracy: