Nowa odsłona strony internetowej firmy Schöck

Nowa odsłona strony internetowej firmy Schöck
Z okazji 50-lecia firma Schöck, producent rozwiązań do izolacji termicznej i akustycznej budynków, uatrakcyjniła swoją stronę internetową www.schock.pl. Zmiany zostały poprzedzone testami użyteczności - obecnie odwiedzający po wykonaniu zaledwie trzech kliknięć mogą dotrzeć do interesujących ich danych. Witryna firmy zyskała też bardziej przejrzystą i nowoczesną formę.

Nowa odsłona strony internetowej firmy Schöck Nowa odsłona strony internetowej firmy Schöck jest dziełem niemieckiej agencji Der Punkt. Twórcy kierowali się przede wszystkim potrzebami i wygodą użytkowników. Nowoczesny, przejrzysty layout ułatwia poruszanie się po witrynie i umożliwia szybkie dotarcie do poszukiwanych informacji.

Szybka nawigacja

Celem zmian strony internetowej Schöck było w jak największym stopniu ułatwienie użytkownikom dostępu do ważnych dla nich informacji oraz poruszania się po witrynie. Strona startowa ma przejrzystą strukturę menu. Chcieliśmy, aby odwiedzający w jak najprostszy i najszybszy sposób mogli dotrzeć do interesujących ich danych. Dlatego ograniczyliśmy menu do jedynie pięciu punktów. Dzięki temu każdy użytkownik jest w stanie od razu odszukać potrzebne mu informacje – mówi Maciej Kowalczyk, Senior Inżynier Schöck Polska.

Obecnie za pośrednictwem witryny można również skontaktować się z doradcą technicznym Schöck. Na stronie znajduje się też wyszukiwarka produktów, która w jasny sposób prezentuje również ich zastosowanie. Dodatkowo informacje o nowych rozwiązaniach dostępnych w ofercie firmy są prezentowane na stronie startowej.

Design dopasowany do użytkownika

Obecny układ witryny Schöck został opracowany po przeprowadzeniu testów z udziałem użytkowników. Badania zorganizowano we współpracy z Hochschule Offenburg University of Applied Sciences. Śledząc ruchy gałek ocznych, sprawdzono w jaki sposób odwiedzający szukają informacji na stronie. Po analizie wyników badań dopasowano układ treści na stronie do potrzeb użytkowników – mówi Maciej Kowalczyk z Schöck Polska. Zmiany wprowadzono na wszystkich 25 stronach internetowych, w krajach, w których firma Schöck prowadzi działalność.

 

W przyszłości strona będzie uzupełniona o elementy multimedialne m.in.: animowane filmy prezentujące odpowiedni montaż produktów oraz filmy video dotyczące ich zastosowania.

 

Firma powiązana: Schöck Sp. z o. o. Biuro handlowe Warszawa

Komentarze

Czytaj tak, jak lubisz
W wersji cyfrowej lub papierowej
Moduł czytaj tak jak lubisz