Firma wienerberger zmienia identyfikację wizualną

Firma wienerberger zmienia identyfikację wizualną

wienerberger w ostatnich latach rozwijał się i umacniał pozycję, z sukcesem stając się dostawcą innowacyjnych i zrównoważonych rozwiązań dla nowych budynków, renowacji, a także rozwiązań infrastrukturalnych, służących zarządzaniu wodą i energią. Wraz z transformacją jesteśmy gotowi, aby nasza marka, do tej pory kojarzona głównie z rozwiązaniami ceramicznymi, wyszła poza swoje ceramiczne korzenie tak, by wzmocnić tożsamość i zapewnić solidne podstawy dla dalszego rozwoju firmy.

Nowe logo wienerberger

Z przyjemnością informujemy, że wszystkie spółki grupy będą teraz działać pod jedną marką parasolową: wienerberger.

wienerberger, jako marka wiodąca dla wszystkich marek produktowych sprawia, że nasze sprawdzone, kompleksowe rozwiązania są łatwiej rozpoznawalne dla naszych klientów. Nasza marka odzwierciedla różnorodne możliwości firmy wienerberger, obejmujące specjalistyczną wiedzę oraz szeroką ofertę rozwiązań i usług.

Silne strony wspólnej marki: Kompleksowość. Innowacyjność. Ekologia

Połączenie wszystkich spółek grupy marką parasolową ułatwia ich jasne skojarzenie z firmą wienerberger. Podkreśla naszą innowacyjność oraz zaangażowanie w energooszczędne, zdrowe, przyjazne dla klimatu i przystępne cenowo budownictwo.

Myśląc o przyszłości, skupiamy się na innowacjach i dbałości o zrównoważony rozwój. Nowa architektura marki wspiera nasze starania na rzecz pozyskania nowych rynków i dalszego zróżnicowania oferty naszych produktów, by móc oferować klientom kompleksowe rozwiązania odpowiadające na potrzeby rynku. Łącząc ekspercką wiedzę i zasoby pod parasolem marki wienerberger, budujemy solidne podstawy pod zrównoważony wzrost firmy w przyszłości.

Spójna identyfikacja marki

Częścią transformacji naszej marki jest odświeżona identyfikacja wizualna, która sprawi, że wienerberger na wszystkich rynkach będzie miał spójną i nowoczesną tożsamość.

Co ta zmiana oznacza w praktyce

Zmieni się nie tylko logotyp wienerberger: zmianie ulegnie czcionka używana w logotypie, czerwony znak graficzny nawiązujący do płomienia zostanie zastąpiony literą "w" wpisaną w okręg, całość utrzymana będzie w czerni.

Logotypy poszczególnych marek zostaną ujednolicone, a dodatkowo zostaną wsparte marką parasolową:

Logotypy Wienerberger

Wszelkie zmiany identyfikacji marki będą wprowadzane stopniowo, począwszy od strony internetowej, poprzez stopki w korespondencji mailowej, pisma i dokumenty, a także obejmą prezentację marek w punktach sprzedaży oraz materiały przygotowywane dla mediów.

Firma powiązana: wienerberger

Komentarze

Czytaj tak, jak lubisz
W wersji cyfrowej lub papierowej
Moduł czytaj tak jak lubisz