Konsumencki Lider Jakości 2019 dla Isover

Konsumencki Lider Jakości 2019 dla Isover

Jakość, trwałość, skuteczność i niezawodność to najczęściej wskazywane cechy produktów ISOVER w badaniu, przeprowadzonym w ramach programu Konsumencki Lider Jakości.

Marka materiałów izolacyjnych zajęła I miejsce w kategorii "Systemy dociepleń". Złote Godło programu trafiło do ISOVER siódmy raz z rzędu!

Blisko co czwarta osoba biorąca udział w badaniu prowadzonym na potrzeby programu Konsumencki Lider Jakości, wskazała ISOVER jako markę polecaną w kategorii "Systemy dociepleń". Główne skojarzenia ankietowanych związane z materiałami izolacyjnymi z Gliwic to: "niezawodność", "bezpieczeństwo", "ciepły dom" oraz "lider jakości".

W uzasadnieniach respondentów dominowały stwierdzenia, że jest to "marka, która dostarcza najlepsze jakościowo produkty", "poleca je wielu znanych mi fachowców", "niesamowicie trwałe, skuteczne i niezawodne", "mam doświadczenie z różnymi systemami dociepleń i zdecydowanie polecam ISOVER". Znajomość marki wśród respondentów była na poziomie 26,5%.

- Pierwsze miejsce w rankingach powstających na podstawie opinii konsumentów jest zawsze ogromnym wyróżnieniem dla marki. Kiedy złoty medal otrzymuje się po raz siódmy z rzędu, jak ma to miejsce w przypadku Złotego Godła w programie Konsumencki Lider Jakości, satysfakcja jest ogromna. Potwierdza to, że konsumenci od lat mają zaufanie do marki ISOVER, jakości naszych produktów i serwisu - podsumowuje Benedykt Korduła, Dyrektor Marketingu ISOVER.

Głównym celem programu Konsumencki Lider Jakości jest wyłonienie najlepszych, w opinii konsumentów, marek i firm dostępnych oraz funkcjonujących na polskim rynku. Badania prowadzone są metodą kwestionariuszową (badanie eksperckie, pilotażowe, face-to-face z konsumentami, ankieta pilotowana) oraz poprzez CAWI (za pośrednictwem kanału on-line). Analiza danych i wyniki dostarczają także informacji, dlaczego dane marki są wybierane przez klientów.

Przeczytaj
Może cię zainteresować
Dowiedz się więcej
Zobacz więcej Zobacz mniej

Tegoroczna edycja została przeprowadzona na próbie 12100 ankietowanych. Program organizowany jest przez redakcję Strefy Gospodarki - niezależnego dodatku, dystrybuowanego wraz z Dziennikiem Gazetą Prawną.

Firma powiązana: Isover Saint-Gobain Construction Products Polska

Komentarze

Czytaj tak, jak lubisz
W wersji cyfrowej lub papierowej
Moduł czytaj tak jak lubisz