Kampania Dom pełen ciepła ISOVER wraca w jesiennej ramówce
Kampania Dom pełen ciepła ISOVER wraca w jesiennej ramówce
7 września rusza druga odsłona kampanii reklamowej marki ISOVER - lidera na rynku materiałów i rozwiązań izolacyjnych. Kreację "Dom pełen ciepła" przygotował zespół ISOVER, a w spocie wystąpili pracownicy firmy. Działania obejmują popularne stacje telewizyjne, prasę, media społecznościowe oraz kanały w serwisach YouTube i VOD.
Data publikacji: 2018-09-07
Data aktualizacji: 2018-09-07
Wraz ze startem jesiennej ramówki ISOVER powraca z kampanią reklamową, w której możemy zajrzeć do rodzinnego domu pełnego ciepła. Marka nawiązuje w ten sposób do korzyści, jakie zapewnia mieszkańcom w aspekcie komfortu termicznego prawidłowa izolacja budynków.
Kreacja promująca najwyższej jakości materiały izolacyjne ISOVER powstała z udziałem pracowników - Ewy Bryś z Biura Doradztwa Technicznego (wystąpiła z córką Mają) oraz Jarosława Głowackiego z Działu Produkcji. Głosu lektora w spocie użyczył Piotr Fronczewski. W reklamie wykorzystano także wpadający w ucho utwór "Faces" w wykonaniu Małgorzaty "Carmell" Bernatowicz.
- Zawsze dobrze jest wrócić do domu, w którym jest bezpiecznie, ciepło i komfortowo - zwłaszcza po dobrze spędzonych wakacjach, dlatego z drugą odsłoną naszej kampanii reklamowej ruszamy tuż po sezonie urlopowym. Planujemy mocno zintensyfikowane działania z wykorzystaniem różnorodnych formatów i kanałów. Wykorzystujemy kreację "Dom pełen ciepła", która spotkała się z pozytywnym odbiorem i odniosła duży sukces w ramach premierowej kampanii. Mogę zapewnić, że tej jesieni będzie głośno o ISOVER - mówi Benedykt Korduła, dyrektor marketingu ISOVER.
Działania mediowe obejmują spoty reklamowe w wielu popularnych kanałach telewizyjnych, reklamy w prasie branżowej i ogólnopolskiej, internecie, w tym mediach społecznościowych, na kanałach YouTube poświęconych majsterkowaniu i budowie domu oraz na kanałach VOD (Player.pl, Ipla).
Koncepcję spotu oraz hasło reklamowe przygotował zespół marketingu ISOVER. Za realizację spotu odpowiadała firma MBT Production, a za planowanie i zakup mediów - agencja Starcom z Grupy Publicis.