"Czasami wystarczy dobre słowo i trochę ciepła" - takimi słowami ceniona aktorka, piosenkarka i założycielka Fundacji "AKOGO?" Ewa Błaszczyk wspiera kampanię wizerunkową ISOVER "Najważniejsze jest niewidoczne dla oczu".
W ramach współpracy marki z Fundacją złotówka od każdej sprzedanej rolki produktów ISOVER – Termo-Mata Plus i Iso-Mata zostanie przekazana na rzecz organizacji. "AKOGO?" zajmuje się pomocom dzieciom po ciężkich urazach mózgu, często przebywających w śpiączce. Z jej inicjatywy w 2013 roku przy Centrum Zdrowia Dziecka w Warszawie powstała klinka Budzik.
Marka wysokiej klasy materiałów izolacyjnych po raz kolejny pokazuje, że "ISOVER to więcej niż izolacja".
Naszym priorytetem jest nieustanne podnoszenie jakości oferowanych produktów i rozwiązań. Jednocześnie w swoich działaniach pamiętamy o ważnych i cennych przedsięwzięciach, takich jak Fundacja "AKOGO?", które budują lepszą rzeczywistość. Przekazując naszym Klientom produkty, dzięki którym mogą spełniać swoje marzenia o komfortowym domu, dodatkowo wspólnie wspieramy tak cenną inicjatywę - mówi Olga Mazurek, Menadżer Rozwoju Marki i Wsparcia Sprzedaży ISOVER.
Sprzedaż specjalnych rolek Termo-Maty Plus i Iso-Maty wspierających Fundację "AKOGO?" potrwa do końca 2015 roku.
- Jak wykonać szczelinę między wełną a deskowaniem? Prawidłowa wentylacja dachu skośnego i poddasza
- Jak stosować płyty PIR? Najczęściej zadawane pytania
- Boniowanie: krok po kroku do eleganckiej elewacji
- Boniowanie - co to jest i jak je wykonać?
Firma powiązana: Isover Saint-Gobain Construction Products Polska