Ekspozycja Raindance Point we Wrocławiu

Ekspozycja Raindance Point we Wrocławiu
15 stycznia 2009 roku w salonie firmy SANPOL we Wrocławiu odbyła się premiera pierwszej z grupy ekspozycji Raindance Point. Jest to koncepcja ekspozycji inspirowanego naturą,  flagowego programu prysznicowego marki Hansgrohe, którym producent ustanowił nowe standardy w zakresie wzornictwa i funkcji.

Ekspozycja Raindance Point we Wrocławiu Opatentowana przez Hansgrohe technologia napowietrzania strumienia przemieniła kąpiel pod prysznicem w prywatny  rytuał  żywiołów.

Nowatorski projekt doczekał się spektakularnej realizacji dzięki zaangażowaniu firm o ugruntowanej pozycji: Hansgrohe, światowy producent armatury i systemów prysznicowych o ponad  100-letniej tradycji w obszarze innowacji, technologii i designu oraz SANPOL, dynamicznie rozwijająca się firma handlowa z 15 oddziałami w całej Polsce.

Od premiery rynkowej w 2003 roku program Raindance AIR podlega ciągłej, ekspansywnej ewolucji, która stanowiła impuls do opracowania nowej formy prezentacji nowości produktowych. Autorem pomysłu oraz identyfikacji wizualnej innowacyjnej marki ekspozycji, a zarazem kierownikiem projektu Raindance Point jest Filip Mielnik, specjalista ds. marketingu w firmie Hansgrohe.

Aranżacja wnętrz to dzieło studentów Wydziału Wzornictwa Przemysłowego Akademii Sztuk Pięknych w Poznaniu: Jacka Gałka, Anety Kostańskiej i Mateusza Płóciennika.

 

Główną zaletą projektu Raindance Point jest modułowość prezentacji gwarantująca jej szybką aktualizację oraz możliwość jej adaptacji do indywidualnych warunków przestrzennych. Dzięki temu, także inne salony partnerskie Hansgrohe w pozostałych miastach, będą mogły rozwijać biznes w oparciu o nową kategorię ekspozycji.

Ekspozycja Raindance Point we Wrocławiu Ekspozycja Raindance Point we Wrocławiu

Na uroczystą premierę pierwszej z grupy ekspozycji Raindance Point do salonu firmy SANPOL we Wrocławiu przybyło ponad 150 gości ze świata architektury i biznesu. Obecni podczas wieczoru prezesi obu firm: Janusz Kasperek (SANPOL) i Lech Mielnik (Hansgrohe) zachęcali do korzystania z Raindance Point jako punktu spotkań - z klientem, partnerem i produktem – a także jako punktu wyjścia dla działań twórczych wokół tematu zdrowia poprzez wodę, w aspekcie architektury i aranżacji wnętrz.

Przeczytaj
Może cię zainteresować
Dowiedz się więcej
Zobacz więcej Zobacz mniej

 

Firma powiązana: Hansgrohe

Komentarze

Czytaj tak, jak lubisz
W wersji cyfrowej lub papierowej
Moduł czytaj tak jak lubisz