Ceramika Paradyż na targach CERSAIE 2011 w Bolonii

W tym roku stoisko Ceramiki Paradyż w wyjątkowy sposób podkreśla polskie korzenie marki. Architekci i projektanci firmy pokusili się o własną interpretację Polskiej Sztuki Ludowej. Wystawa firmy – inspirowana folkowymi wycinankami, haftami i koronkami w dynamicznych kolorach – ma zapraszać do poznania nie tylko polskich płytek, ale także naszej kultury.
Każdego roku bardzo starannie przygotowujemy się do targów w Bolonii. Największy nacisk kładziemy na ciekawą prezentację szerokiej oferty nowych wzorów, wyprodukowanych przy wykorzystaniu pełnych możliwości technologicznych naszych zakładów produkcyjnych. Innowacyjność w zakresie wzornictwa i nowych sposobów wytwarzania to niewątpliwie nasza przewaga konkurencyjna. Potwierdzają to nasi klienci, którzy odwiedzając nas na CERSAIE i pozytywnie oceniają nasze propozycje produktowe – mówi Paweł Łuczka, Prezes Zarządu Spółek Grupy Paradyż.
Sukces rynkowy firmy to – poza wynikami finansowymi – również nagrody i tytuły przyznawane zarówno dla produktów, jak i wdrażanych strategicznych projektów. Ostatnio firma otrzymała tytuł „Ambasadora Polskiej Gospodarki 2011” w kategorii "Kreator Rozwiązań XXI Wieku".
Doceniono wysoki stopień innowacyjności rozwiązań wspomagających budowanie relacji z partnerami biznesowymi (narzędzia Business Intelligence) oraz wdrożenie w sieci sprzedaży pośredniej oprogramowania wspierającego wykonywanie projektów.
Tytuł „Ambasadora Polskiej Gospodarki 2011” został również przyznany za innowacyjne produkty podnoszące standardy obsługi klienta indywidualnego – Multimedialne Studio Projektowania 3D uruchomione w 2010 roku w obu salonach firmowych Grupy Paradyż w Tomaszowie Mazowieckim oraz Łodzi. Wyróżnienie co roku przyznaje Business Centre Club we współpracy z Ministerstwem Spraw Zagranicznych. Celem tego konkursu jest promocja polskich przedsiębiorstw, osiągających światowe sukcesy w oparciu o wysokie standardy ekonomiczno-finansowe i dobre praktyki biznesowe.
W 2010 roku w Grupie Paradyż rozpoczęła się realizacja 4-letniego planu inwestycyjnego, obejmująca modernizację zakładów produkcyjnych. Pierwsze działania dotyczyły fabryki spółki Ceramika Paradyż zlokalizowanej w Wielkiej Woli k. Paradyża. Inwestycje pochłonęły 136 z planowanych 185 milionów złotych. Dzięki tej inwestycji jeden z najstarszych zakładów firmy, stał się jednym z najnowocześniejszych w Europie – obecnie dostarcza nowe kolekcje 2011 marki My Way Paradyż Group.
Kolejnym krokiem realizowanym obecnie w ramach planu inwestycyjnego jest unowocześnienie zakładu produkcyjnego Ceramiki Paradyż Sp. z o.o. w Opocznie. Już myślimy o ofercie produktowej na 2012 rok, dlatego zmiany w zakresie nowych technologii obejmą również zakład „Tomaszów 1”. Wszystkie projekty realizowane obecnie oraz planowane do wdrożenia w najbliższej przyszłości pozwolą na usprawnienie pracy, podniesienie innowacyjności oraz konkurencyjności firmy – mówi Paweł Łuczka, Prezes Spółek Grupy Paradyż.
Grupa Paradyż to obecnie pięć zakładów, dysponujących mocami produkcyjnymi na poziomie 30 mln m², rozległa sieć dystrybucji w całym świecie oraz ponad 1850 wykwalifikowanych pracowników, a wśród nich skuteczni menadżerowie z najwyższej kadry zarządzającej, nagradzani przez prestiżowe instytucje za profesjonalizm i sprawność w kierowaniu przedsiębiorstwem.
Firma powiązana: Ceramika Paradyż