Vaillant zmienia swoje logo i wprowadza nowe rozwiązania systemowe

Print image
Copy link image
time image Artykuł na: 4-5 minut
Vaillant zmienia swoje logo i wprowadza nowe rozwiązania systemowe

Marka Vaillant, lider na rynku międzynarodowym w dziedzinie techniki grzewczej i wentylacyjnej zmienia swój logotyp. Wdrożenie nowej identyfikacji wizualnej nastąpiło już w mediach społecznościowych oraz na stronie internetowej. Jest ono odpowiedzią na zmiany, które zachodzą na rynku, a także nowe ekologiczne rozwiązania systemowe.

aktualizacja: 2021-02-08 12:26:46

Zmiana logotypu

Znak towarowy marki Vaillant obecnie jest najlepiej rozpoznawalnym logotypem na rynku techniki grzewczej w całej Europie.

Nasze logo cieszy się dużą popularnością wśród klientów, a zając w jajku, który jest jego charakterystycznym elementem, identyfikuje markę Vaillant już od ponad 120 lat. To nasz znak rozpoznawczy, dlatego jego przeprojektowanie wymagało od nas dużej precyzji. Od początku dążyliśmy raczej do ewolucji, a nie rewolucji - wskazuje Mariusz Stec, Dyrektor Marketingu i Szkoleń Vaillant Group.

Znak towarowy marki Vaillant na przestrzeni lat ulegał licznym modyfikacjom, których celem było dopasowanie logotypu do specyfiki danych czasów, a także dostępnych możliwości technologicznych. W obecnej formie funkcjonuje już przeszło 12 lat. Stale postępująca cyfryzacja okazała się jednak dla marki bodźcem do prac nad zmianą logotypu, który od teraz będzie jeszcze precyzyjniej dostosowany do przestrzeni cyfrowej.

Digitalizacja oraz rozwój naszej działalności w internecie sprawił, że modyfikacja znaku towarowego okazała się obecnie niezbędna - mówi Mariusz Stec. Chcemy reagować na zmiany, postęp technologiczny, a także oczekiwania naszych klientów. To dlatego logo marki Vaillant otrzymało kilka nowych elementów - dodaje.

Co się zmieniło?

Zdecydowaliśmy się na dyskretne wyostrzenie linii policzków oraz uszu zająca, który dzięki tym z pozoru niewielkim zmianom stał się bardziej dynamiczny. Jajko jest teraz wyraźnie zaznaczone konturem. Nowoczesny, smuklejszy krój pisma i większą przestrzeń między literami wprowadziliśmy, by zapewnić jeszcze lepszą czytelność - szczególnie w mediach cyfrowych. Zrezygnowaliśmy ponadto z efektu 3D z gradientem kolorów, który od 2009 roku charakteryzuje nasze logo. Pozostawiamy na nim jednak typową zieleń, którą znają i rozpoznają nasi klienci - wyjaśnia Mariusz Stec.

Nowe logo marki ma być przede wszystkim dostosowane do aktualnych standardów. Jego celem jest uzyskanie rzetelnego, czytelnego oraz nowoczesnego wizerunku marki Vaillant. Nowa identyfikacja wizualna będzie wprowadzana sukcesywnie do wiosny 2021 roku.

Ekologiczne nowości produktowe w ofercie marki

Historia spółki Vaillant sięga roku 1874. Od tego czasu firma niezmiennie utrzymuje pozycję lidera w branży producentów urządzeń grzewczych i wentylacyjnych. Jej oferta obejmuje obecnie pompy ciepła, kotły kondensacyjne, systemy fotowoltaiczne, instalacje wentylacyjne oraz inteligentne układy sterowania.

Vaillant stale podąża za nowymi rozwiązaniami technologicznymi, a także potrzebami klientów, by spełniać wymagania zmieniającego się rynku ogrzewania, chłodzenia i wentylacji. Marka prowadzi w tym celu m.in. badania rozwojowe, które pozwalają na udoskonalanie wykorzystywanych przez nią technologii oraz materiałów. Badania przeprowadza specjalnie powołany departament, który zajmuje się ciągłym opracowywaniem nowych rozwiązań i patentów.

Więcej informacji na temat nowych technologicznych rozwiązań, które obecnie wdraża firma, znajdziesz na stronie www.vaillant.pl.

Firma powiązana:
Vaillant

Dodaj komentarz

time image
time image
Zobacz inne artykuły
Koszty instalacji pompy ciepła
Koszty instalacji pompy ciepła
Zadaj pytanie ekspertowi Masz wątpliwości lub dodatkowe pytania? Napisz do nas!
expert image
Akceptowane formaty plików: 'jpg', 'jpeg', 'gif', 'bmp', 'png'. Dodawanie wielu plików - wciśnij CTRL.
Administrator danych osobowych: AVT-Korporacja sp. z o.o. z siedzibą: ul. Leszczynowa 11, 03-197 Warszawa. Cel przetwarzania danych: udzielenie odpowiedzi na zadane pytanie. Administrator danych osobowych: AVT-Korporacja sp. z o.o. z siedzibą: ul. Leszczynowa 11, 03-197 Warszawa. Cel przetwarzania danych: udzielenie odpowiedzi na zadane pytanie. Okres przetwarzania danych: Twoje dane przetwarzane będą do czasu istnienia podstawy do ich przetwarzania – czyli w tym konkretnym przypadku, do czasu udzielenia odpowiedzi. Masz prawo do: dostępu do Twoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych lub ich przenoszenia. Możesz: odwołać zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych, zażądać, by Twoje wszystkie dane zostały usunięte. Podstawy prawne: art. 5, 6, 12, 13 Ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO). Czytaj więcej
Dodano plik do wysłania
Poradnik
Cenisz nasze porady? Możesz otrzymywać najnowsze w każdy czwartek!
Budujemy Dom
11,90 zł tylko teraz!
Teraz za darmo!
Od teraz, dla wszystkich! Wystarczy, że się zalogujesz. A otrzymasz dostęp do wszystkich artykułów z papierowego Budujemy Dom! Całkowicie za darmo!
Dom Energooszczędny Vademecum 2020

Dom Energooszczędny Vademecum

ABC Budowania 2020

ABC Budowania

Jak budować bez błędów

Wnętrza 2021

Wnętrza

Nowoczesne, stylowe, piękne wnętrza - zasady, porady, inspiracje

Czas na Wnętrze kwiecień 2021

Czas na Wnętrze

Magazyn wnętrzarski pełen inspiracji

Twój Dom Twój Styl 2019

Twój Dom Twój Styl

Poradnik shoppingowy

Budujemy Dom kwiecień 2021

Budujemy Dom

Czasopismo budowlane dla budujących dom i wykonawców

Dom Polski 2021

Dom Polski

Jak zbudować dom tańszy niż mieszkanie

Nowoczesne Instalacje 2021

Nowoczesne Instalacje