Mając na uwadze wkład ekologicznej technologii ogrzewania w ochronę klimatu, marka rozpoczyna kampanię pod hasłem #NACOCZEKAĆ. Będzie w niej uświadamiać odbiorcom rolę, jaką mogą odegrać w zmniejszeniu śladu węglowego oraz ochronie klimatu dzięki zastosowaniu ekologicznych produktów marki Vaillant, a także edukować z zakresu dofinansowań na systemy grzewcze, o jakie mogą starać się właściciele nieruchomości.
Kampania #NACOCZEKAĆ poruszy ponadto kwestię zmniejszenia emisji CO2 oraz będzie ostrzegać, że czasu do namysłu mamy niewiele, gdyż zmiana klimatu trwa. Kampania #NACOCZEKAĆ rozpoczęła się już w Polsce i Niemczech, a wkrótce będzie prowadzona w kolejnych 20 krajach.
- Hasło przewodnie naszej kampanii #NACOCZEKAĆ traktujemy bardzo dosłownie - od bieżącego roku dążymy do neutralności klimatycznej. Aby osiągnąć ten cel, opracowaliśmy długoterminową strategię klimatyczną, która zakłada, że do 2030 roku ograniczymy emisję CO2 o 50% w porównaniu z 2018 r. Nasza firma osiągnie to dzięki korzystaniu z energii elektrycznej z odnawialnych źródeł, znacznemu ograniczeniu zużycia energii w procesach produkcji i budynkach, a także inwestycjom w ekologiczne pojazdy - podkreśla Mariusz Stec, Dyrektor Marketingu i Szkoleń.
Od bieżącego roku marka Vaillant całkowicie skompensuje swoją emisję poprzez wprowadzone certyfikowane projekty zalesiania. Ponadto w przyszłości wprowadzi projekty zalesiania w krajach rozwijających się. Strategia klimatyczna stanowi element programu zrównoważonego rozwoju SEEDS, który wprowadzono w Vaillant przed dziesięcioma laty i wznowiono w tym roku.
Więcej informacji na temat prowadzonej kampanii oraz produktów, które są objęte dofinansowaniem, znajduje się na stronie: https://www.vaillant.pl/klienci-indywidualni/porady-i-wiedza/poznaj-nowoczesne-pompy-ciepla/.
Przeczytaj
Może cię zainteresować
Dowiedz się więcej
Zobacz więcej
Zobacz mniej