#NACOCZEKAĆ, czyli kampania marki Vaillant na rzecz ochrony klimatu

Print image
Copy link image
time image Artykuł na: 4-5 minut
#NACOCZEKAĆ, czyli kampania marki Vaillant na rzecz ochrony klimatu

Rola, jaką może odegrać w ochronie klimatu zastosowanie efektywnych energetycznie i ekologicznych instalacji grzewczych, jest ogromna. Doskonale wie o tym marka Vaillant, która oferuje klientom na całym świecie ekologiczne, energooszczędne systemy ogrzewania i wentylacji wykorzystujące odnawialne źródła energii.

aktualizacja: 2021-04-12 05:38:44

Mając na uwadze wkład ekologicznej technologii ogrzewania w ochronę klimatu, marka rozpoczyna kampanię pod hasłem #NACOCZEKAĆ. Będzie w niej uświadamiać odbiorcom rolę, jaką mogą odegrać w zmniejszeniu śladu węglowego oraz ochronie klimatu dzięki zastosowaniu ekologicznych produktów marki Vaillant, a także edukować z zakresu dofinansowań na systemy grzewcze, o jakie mogą starać się właściciele nieruchomości.

Kampania #NACOCZEKAĆ poruszy ponadto kwestię zmniejszenia emisji CO2 oraz będzie ostrzegać, że czasu do namysłu mamy niewiele, gdyż zmiana klimatu trwa. Kampania #NACOCZEKAĆ rozpoczęła się już w Polsce i Niemczech, a wkrótce będzie prowadzona w kolejnych 20 krajach.

- Hasło przewodnie naszej kampanii #NACOCZEKAĆ traktujemy bardzo dosłownie - od bieżącego roku dążymy do neutralności klimatycznej. Aby osiągnąć ten cel, opracowaliśmy długoterminową strategię klimatyczną, która zakłada, że do 2030 roku ograniczymy emisję CO2 o 50% w porównaniu z 2018 r. Nasza firma osiągnie to dzięki korzystaniu z energii elektrycznej z odnawialnych źródeł, znacznemu ograniczeniu zużycia energii w procesach produkcji i budynkach, a także inwestycjom w ekologiczne pojazdy - podkreśla Mariusz Stec, Dyrektor Marketingu i Szkoleń.

Od bieżącego roku marka Vaillant całkowicie skompensuje swoją emisję poprzez wprowadzone certyfikowane projekty zalesiania. Ponadto w przyszłości wprowadzi projekty zalesiania w krajach rozwijających się. Strategia klimatyczna stanowi element programu zrównoważonego rozwoju SEEDS, który wprowadzono w Vaillant przed dziesięcioma laty i wznowiono w tym roku.

Więcej informacji na temat prowadzonej kampanii oraz produktów, które są objęte dofinansowaniem, znajduje się na stronie: https://www.vaillant.pl/klienci-indywidualni/porady-i-wiedza/poznaj-nowoczesne-pompy-ciepla/.

Firma powiązana:
Vaillant

Dodaj komentarz

Skomentuj artykuł
time image
time image
Zobacz inne artykuły
Zarządzanie produkcją ciepłej wody użytkowej - pompy ciepła NIBE
Zarządzanie produkcją ciepłej wody użytkowej - pompy ciepła NIBE
Poradnik
Cenisz nasze porady? Możesz otrzymywać najnowsze w każdy czwartek!