Röben: podsumowanie konkursu Bądź aktywny

Röben: podsumowanie konkursu Bądź aktywny

Poznaliśmy zwycięzców konkursu dla młodzieży "Bądź aktywny", który towarzyszył corocznej akcji fundacji Marcina Gorta MG13 "Szkolny Skills Challenge". Choć uczniowie szkół podstawowych walczyli o nagrody, liczyło się przede wszystkim zwrócenie ich uwagi na korzyści, jakie wynikają z aktywnego trybu życia i zdrowego odżywiania.

Akcji "Szkolny Skills Challenge", towarzyszył konkurs "Bądź aktywny", któremu patronowała jedna z największych gwiazd polskiego sportu - Marcin Gortat, koszykarz grający w najlepszej lidze świata - NBA. To okazało się wystarczającą zachętą dla uczniów klas IV-VI szkół podstawowych, będących głównymi odbiorcami projektu: w akcji udział wzięło niemal 3,5 tys. dzieci i ok.100 nauczycieli z 50 szkół podstawowych w całej Polsce.

Celem konkursu dla młodzieży "Bądź aktywny" było zachęcenie dzieci do systematycznej aktywności fizycznej i zwrócenie ich uwagi na rolę zbilansowanej diety jako niezbędnych elementów zdrowego trybu życia. W osiągnięciu tego celu miały pomóc specjalne dzienniczki aktywności rozdawane dzieciom podczas spotkań w szkołach. Wypełnione dzienniczki, wraz ze zgłoszeniem konkursowym obejmującym prezentację sportowych aktywności dziecka, dawały szansę na zdobycie przewidzianych w konkursie nagród – voucherów na sprzęt sportowy do realizacji we wskazanym sklepie internetowym. Do zabawy organizatorzy włączyli również nauczycieli wychowania fizycznego, którzy także mogli powalczyć o voucher na sprzęt sportowy, ale już dla swojej szkoły.

Współpraca naszej firmy z fundacją Marcina Gortata MG13 stwarza okazję do zaangażowania się w akcje mające realny wpływ na kształtowanie pożądanych nawyków u najmłodszych. Stąd też powstał pomysł atrakcyjnego konkursu towarzyszącego dla projektu "Szkolny Skills Challenge", skierowanego zarówno dla uczniów, jak i nauczycieli. Całość miała nie tylko bawić, ale też zachęcić młodzież do zmiany codziennego trybu życia i przyzwyczajeń - podsumowuje Agnieszka Spychała, kierownik działu marketingu firmy Röben.

Komentarze

Czytaj tak, jak lubisz
W wersji cyfrowej lub papierowej
Moduł czytaj tak jak lubisz