W ostatnim 20-leciu widok budowanych domów ze śnieżnobiałych bloczków Ytong, z charakterystycznymi paletami opakowanym w żółtą folię – stał się codziennością. Tysiące Polaków zaufało bloczkom Ytong z betonu komórkowego i postawiło z nich energooszczędne budynki, dzięki którym ograniczono znacznie zużycie zasobów naturalnych.
Chcemy 20 lat obecności naszej marki Ytong świętować wspólnie z tymi, którym zawdzięczamy sukces na polskim rynku. Dla osób budujących z Ytonga oraz dla tych, które już zbudowały z bloczków swój wymarzony dom, przygotowaliśmy specjalny konkurs – wyjaśnia Monika Mychlewicz, Dyrektor ds. marketingu i zarządzania procesami sprzedaży w Xella Polska.
Czy jest lepszy sposób na okazanie radości z własnego domu, od ugoszczenia w nim najbliższych? Dlatego z okazji naszego jubileuszu ufundujemy poczęstunek na parapetówkę dla zwycięzców w konkursie, ich rodzin oraz przyjaciół. Parapetówkę można wygrać w rzeczywistości wirtualnej – na naszym profilu na facebooku, natomiast rzeczywisty poczęstunek wraz z urodzinowym tortem dowieziemy do wybudowanych z bloczków Ytong domów – opisuje Mychlewicz.
Ogólnopolski konkurs "Parapetówka z urodzinami Ytong" ruszył 22 czerwca i potrwa do 12 lipca. Może w nim wciąż udział każdy, kto polubi profil marki Ytong na Facebooku – BUDOWANE oraz wejdzie na specjalnie przygotowaną aplikację konkursową.
Zasady udziału w zabawie są proste: wystarczy poprzez aplikację przesłać zdjęcie własnego domu wybudowanego z bloczków Ytong (bądź będącego w zaawansowanej budowie) oraz wymyśleć hasło z okazji 20 lat Ytong w Polsce. Pięciu autorów najlepszych zdjęć z najciekawszymi hasłami zostanie nagrodzonych zestawem cateringowym dla 15 osób, dostosowanych do upodobań zwycięzców (np. zestawy grillowe, sushi, kuchnia włoska). Nagrody będą wręczane do końca sierpnia.
Konkurs "Parapetówka z urodzinami Ytong" to kolejne niecodzienne wydarzenie wokół jubileuszu marki betonu komórkowego. Z okazji jej 20-lecia zostały również przygotowane badania społeczne i raport: "Ytong: dom i rodzina 1995-2015". To pierwsze tak duże opracowanie na temat domu rodzinnego w kontekście towarzyszących mu emocji, wartości oraz tradycji.
Więcej informacji na stronie firmy - link tutaj.
źródło i zdjęcie: Xella Polska