Kampania edukacyjna Polskiego Stowarzyszenia Producentów Styropianu
"Poznaj odmiany płyt styropianowych i ich rolę w tworzeniu ciepłego, oszczędnego i ekologicznego domu" - tak od pierwszego zwiastuna zachęcał do obejrzenia serii filmów o styropianie Paweł Orleański, prowadzący popularnego od lat w Polsce programu popularnonaukowego "Galileo".
Kampania edukacyjna Polskiego Stowarzyszenia Producentów Styropianu pozwoliła zapoznać się z zastosowaniem styropianu w budownictwie. W trzech krótkich filmach, odtworzonych w sumie prawie 80 tysięcy razy dowiedzieć się można było, jak powstaje styropian, jakie korzyści wynikają z jego stosowania i jakie są rodzaje styropianu.
Film został umieszczony w serwisach społecznościowych: na Youtube oraz na Facebooku. Znaleźć go można na profilach FB: Styropian.men, a także na fan page’u Fabryki Styropianu ARBET - ARBET z kulturą. ARBET umieścił ten film również na swojej stronie korporacyjnej.
Dlaczego w kampanię zaangażował się również ARBET?
Polskie Stowarzyszenie Producentów Styropianu zrzesza przedstawicieli producentów izolacyjnych płyt styropianowych. Prowadzi i wspiera działalność na rzecz rozwoju wyrobów styropianowych oraz ich zastosowań w budownictwie. Wśród członków Stowarzyszenia jest też Fabryka Styropianu ARBET. Fabryka od wielu lat zajmuje się propagowaniem wiedzy na temat ociepleń i ich jakości.
Dostarczając wiedzy, dba o to, by użytkownicy obiektów budowlanych - tak mieszkalnych jak i innych - domagali się jak najlepszych, nowoczesnych rozwiązań w zakresie ociepleń. W perspektywie podwyżek cen energii i ogólnego wzrostu kosztów życia, ważne jest by korzystać z rozwiązań, które pozwalają oszczędzać na rachunkach, a także chronić środowisko.
źródło i zdjęcia: FS AREBT