Po sukcesach poprzednich edycji ISOVER startuje z kolejną odsłoną letniego programu stażowego dla studentów. Projekt Żółta Misja 2018 to szansa na zostanie ambasadorem marki należącej do międzynarodowej grupy Saint-Gobain - światowego lidera w produkcji materiałów budowlanych. Uczestnicy programu - wybierani na drodze rekrutacji - po cyklu szkoleń w gliwickim zakładzie i Centrum Szkoleniowym ISOVER rozpoczynają dwumiesięczną przygodę. Do ich zadań będzie należeć reprezentowanie ISOVER wśród firm budowlanych i dystrybucyjnych na terenie danego regionu, jak również podejmowanie różnorodnych działań z zakresu marketingu, promocji oraz sprzedaży. Ambasadorzy otrzymają przede wszystkim know how obecnej od 25 lat na polskim rynku, uznanej marki ISOVER, a także inne niezbędne narzędzia pracy (m.in. służbowy samochód). Obok ciekawej przygody i rozwoju osobistego program stażowy to także szansa na rozpoczęcie drogi zawodowej.
- "Mój udział w Żółtej Misji w 2012 i 2013 roku wspominam bardzo pozytywnie. To była duża dawka wiedzy i doświadczenia, a także dobra zabawa ze świetnym zespołem. Na koniec zaproponowano mi pracę w ISOVER - zgodną z moim wykształceniem i zainteresowaniami, dlatego przyjąłem tę propozycję bez wahania i nie zawiodłem się" - mówi Paweł Polak, aktualnie Kierownik Produktu ISOVER.
Akcja skierowana jest do studentów III-V roku, którzy chcą zdobyć swoje pierwsze doświadczenie zawodowe, lubią kontakty z ludźmi, nie boją się wyzwań, a także posiadają prawo jazdy i doświadczenie w prowadzeniu auta. Aby wziąć udział w rekrutacji, wystarczy przesłać CV na adres praca.isover@saint-gobain.com.
Więcej informacji o projekcie można znaleźć na stronie internetowej.
źródło i zdjęcia: Isover Saint-Gobain Construction Products Polska