Sfotografuj swój "Dom pełen ciepła"
Swoją wizję ciepłego, bezpiecznego i komfortowego domu marka ISOVER prezentuje w spocie reklamowym z udziałem pracowników. Elementem kampanii jest też konkurs fotograficzny, w którym firma zachęca klientów do pokazania ich własnej interpretacji hasła – "Dom pełen ciepła".
– "W kampanii reklamowej nawiązujemy do korzyści, jakie dajemy klientom w aspekcie komfortu i bezpieczeństwa, które zapewniają rozwiązania ISOVER w naszych domach, z kolei konkurs fotograficzny "Mój dom pełen ciepła" ma umocnić pozytywne skojarzenia, takie jak radość czy ciepło rodzinne z naszą marką" – mówi Benedykt Korduła, dyrektor marketingu ISOVER.
Zasady konkursu ISOVER
Aby wziąć udział w konkursie, wystarczy zakupić materiały izolacyjne marki ISOVER za min. 1000 zł brutto (w terminie od stycznia 2017 do marca 2018 r.), przesłać kopię faktury lub paragonu potwierdzających zakup na adres konkurs@isover.pl oraz umieścić autorskie zdjęcie zainspirowane kampanią "Dom pełen ciepła" pod postem konkursowym na profilu marki Isover.pl na Facebook’u. Zgłoszenie należy oznaczyć hashtagiem #DomPełenCiepła. Co miesiąc dziesięcioro uczestników, których zdjęcia zdobędą najwięcej polubień, otrzyma atrakcyjne nagrody, takie jak m.in. konsola PlayStation 4 PRO, iPad, parownica do ubrań Philips, robot kuchenny Bosh, voucher do SPA czy gry familijne.
Dodatkowo – tylko w czerwcu, lipcu i sierpniu – pięcioro uczestników, którzy jako pierwsi prześlą swoje zdjęcie, otrzyma zestaw dwóch wakacyjnych leżaków.
10 edycji to 10 szans na nagrodę
Konkurs organizowany jest w dziesięciu miesięcznych edycjach, od czerwca 2017 do marca 2018 roku.
– "Dajemy naszym obecnym i przyszłym klientom wiele szans na zdobycie atrakcyjnych nagród. W konkursie "Mój dom pełen ciepła" klient może przesłać zdjęcie w każdej comiesięcznej edycji, aczkolwiek laureatem można zostać tylko raz podczas wszystkich dziesięciu odsłon konkursu. Co więcej, to zwycięzcy wybierają, jaką nagrodę z naszej puli chcą otrzymać. Mamy nadzieję, że udział w konkursie sprawi uczestnikom wiele frajdy, a zdjęcia, które powstaną przy tej okazji, będą miłą pamiątką" – mówi Aleksandra Puzyno, specjalista marketingu ISOVER.
Szczegółowe zasady konkursu są dostępne na stronie www.isover.pl/konkurs. Zgłoszenia należy przesyłać na stronie: www.facebook.com/isoverpl
źródło i zdjęcia: Isover Saint-Gobain Construction Products Polska