Standardowe rozwiązania są niezwykle kosztowne związane z wymianą lub ociepleniem istniejącego nadwozia. Ponieważ takie izolacje wykonuje się z płyt izolacyjnych, otrzymujemy produkt końcowy posiadający konsekwencję płyt, czyli mostki termiczne. Do takiej izotermy konieczny jest agregat chłodniczy z założenia drogi i kosztowny w eksploatacji (koszty paliwa).
Dlatego dobrą alternatywą jest wykonanie izolacji istniejącego nadwozia warstwą pianki, tworzącej zamkniętą puszkę. W zależności od grubości wykonanej warstwy izolacyjnej otrzymujemy izotermę o odpowiednim oporze cieplnym. Jeżeli wykonamy warstwę izolacji o grubości 6 cm, uzyskujemy izotermę w której przewożony ładunek nie zmieni znacząco temperatury własnej w przeciągu 12 godzin, niezależnie czy na zewnątrz panuje temperatura -20°C , czy +30°C.
Jeżeli przewóz ładunku odbywa się na stosunkowo krótkich odcinkach, przy niektórych towarach nie musimy montować kosztownego agregatu chłodniczego. Inną ważną zaletą tej technologii jest stosunkowo krótki czas realizacji usługi ocieplenia - od kilku godzin do 2-ch dni w przypadku skomplikowanego nadwozia. Ten krótki czasookres pozwala nie wyłączać pojazdu z ruchu.
Saappur zaprasza państwa do współpracy w zakresie ekspresowego i stosunkowo taniego wykonania nadwozia izotermicznego. Sposób realizacji - natrysk pianki poliuretanowej. Czas, miejsce i terminy realizacji należy wyprzedzająco zarezerwować.
Firma Saappur zaprasza do zapoznania się z firmowymi rozwiązaniami:
- Przechowalnie i chłodnie
- Budynki inwentarskie
- Magazyny i inne obiekty
- Sposób na izotermę
Więcej informacji na stronie firmy - link tutaj.
źródło i zdjęcie: Saappur