Szafy, przypominające automaty do kawy czy automatyczne budki fotograficzne, staną w sklepach Leroy Merlin i wybranych salonach Śnieżki. Wirtualny Malarz to urządzenie pomyślane jako kiosk kreatywny, który pomaga dobrać kolory do wnętrza.
Data publikacji: 2009-06-30
Data aktualizacji: 2009-06-30
Przyjazny interfejs w kilku krokach pozwala poznać preferencje kolorystyczne użytkownika i dobiera indywidualnie paletę do dekoracji pomieszczeń. Wirtualne malowanie wybranego pomieszczenia można także wykonać z użyciem swojego ulubionego koloru, który można sczytać z dowolnego przedmiotu.
Dla użytkowników przygotowano do wyboru dwie ścieżki: „Poznaj swoje ulubione kolory” oraz „Mam wybrany kolor”. Obie opcje umożliwiają przetestowanie dowolnych barw poprzez wkomponowanie ich we wnętrza pomieszczenia wybranego spośród 20 propozycji.
Dzięki Wirtualnemu Malarzowi łatwo zmieniać kolorystykę, aranżować, tworzyć atrakcyjne połączenia barw. Wirtualny Malarz podpowiada także, jaki wybrać produkt, aby uzyskać pożądany kolor.
Wirtualny Malarz to proste w użyciu narzędzie. Jego innowacyjność polega na połączeniu fachowej wiedzy z zakresu dekorowania wnętrz, czy psychologii koloru z elementem pobudzania kreatywności. Urządzenie zadaje użytkownikowi pytania, inspiruj, pomaga - to taki wirtualny fachowiec i doradca – mówi Łukasz Dobrowolski, Dyrektor ds. Marketingu z Fabryki Farb i Lakierów Śnieżka S.A. To także zabawa – w rzeczywistości pokrywamy ściany konkretnym kolorem, tutaj mamy szansę przetestować tysiące barw na ścianach łazienki, kuchni lub pokoju – dodaje.
Obok dwóch ścieżek dekoratorskich, którymi może pójść użytkownik, maszyna zawiera katalog gotowych inspiracji oraz katalog produktów. Dzięki temu Wirtualny Malarz prezentuje pełen wachlarz możliwości, jakimi – realnie, nie wirtualnie - dysponuje użytkownik.
Od początku maja urządzenia systematycznie pojawiają się w wybranych punktach sprzedaży.