Finał ogólnopolskiej akcji AkzoNobel #DodajKoloru

Print image
Copy link image
time image Artykuł na: 4-5 minut
Finał ogólnopolskiej akcji AkzoNobel #DodajKoloru

Finał ogólnopolskiej akcji AkzoNobel #DodajKoloru - w weekend wolontariusze oraz gwiazdy odmalowali 1000 m2 Centrum Onkologii w Warszawie

aktualizacja: 2016-12-13 11:57:27

Dzięki kampanii firmy AkzoNobel, producenta m.in. farb Dulux, orazponad 50 000 internautów w miniony weekend udało się odmalować ponad 1000 m2 zniszczonych przestrzeni Centrum Onkologii w Warszawie - największej tego typu placówki w kraju. W finale #DodajKoloru wzięło udział ponad 80 wolontariuszy oraz wiele gwiazd.

Firma AkzoNobel wyjściowo zadeklarowała odmalowanie 500 m2 przestrzeni, ale widząc skalę zapotrzebowania postanowiła zaangażować w działania konsumentów. W trakcie trwania listopadowej kampanii #DodajKoloru każde 100 ściągnięć bezpłatnej aplikacji Dulux Visualizer lub udostępnień w kanałach social media dedykowanego zdjęcia, z oficjalnym hashtagiem, stanowiło dodatkowy odmalowany m2 Centrum Onkologii w Warszawie. Tym samym udało się uzbierać 1000 m2.

Jesteśmy dumni i niezwykle szczęśliwi, że udało się w tak krótkim czasie zaangażować aż tylu ludzi w ten projekt, a tym samym pomóc inadać pozytywnych barw Centrum Onkologii. Jest to wspólne dzieło naszych pracowników, ich rodzin, partnerów, ale też samych pacjentów placówki – gdyby nie oni to nie osiągnęlibyśmy tego celu – mówi Katarzyna Kowalczyk, Communications&

W finale #DodajKoloru wzięło udział ponad 80 wolontariuszy oraz wiele gwiazd.

Engagement Manager w AkzoNobel.

W trakcie trwania kampanii działania online mocno wspierały m.in. blogerka modowa Macademian Girl - Tamara Gonzalez Perea oraz aktorka Katarzyna Zielińska. Dodatkowo w samą akcję malowania zaangażowali się m.in.Miss Polonia 2016 Izabella Krzan, piosenkarka Iwona Węgrowska, prezenter Zygmunt Chajzer oraz popularni dziennikarze telewizyjni: Marek Horczyczak, Rafał Patyra, Joanna Kryńska, Michał Bebło czy też Magda Kaliniak.

Cieszę się, że mogliśmy wziąć udział w akcji #DodajKoloru i choć w minimalnym stopniu rozjaśnić naszym Pacjentom rzeczywistość, która pozostaje w cieniu choroby. Jest mi miło, że tak wiele osób włączyło się w akcję i zechciało przyjść i razem z nami malować. Dziękuję naszym zaprzyjaźnionym gwiazdom, które także wsparły te działania. Naszym życzeniem i marzeniem byłoby teraz wyremontować kolejne kliniki i poczekalnie. Wierzę, że i na to uda nam się pozyskać środki – mówi Ewelina Kopic-Melilo, rzecznik prasowa Centrum Onkologii w Warszawie.

Wolontariusze oraz gwiazdy odmalowali 1000 m2 Centrum Onkologii w Warszawie

Kampania #DodajKoloru była realizowana w ramach globalnego programu Human Cities firmy AkzoNobel, którego celem jest m.in. poprawa jakości otoczenia w miastach. Do tej pory w Polsce zostało zrealizowanych ponad 115 inicjatyw, w których udział wzięło ponad 15 000 uczestników.

Od pewnego czasu obserwujemy polski rynek i zauważamy, że firmy coraz chętniej podejmują działania z zakresu CCI PR (corporate community involvement), a tym samym dokonują realnej zmiany w otoczeniu, gdzie są obecne. To bardzo dobry kierunek i mamy nadzieję na coraz więcej inicjatyw odpowiedzialnych społecznie. Cieszę się, że mogliśmy przystąpić do tej akcji i dołożyć swoją cegiełkę w tym szczytnym projekcie - mówi Łukasz Peliksza z firmy doradczej Deloitte, która była partnerem wydarzenia.

Wśród partnerów wspierających znalazły się takżem.in. Fundacja Rak’n’Roll.

Firma powiązana:
AkzoNobel Decorative Paints

Dodaj komentarz

Skomentuj artykuł
time image
time image
Zobacz inne artykuły
Jakim preparatem zabezpieczyć drewniany dom dla zwierząt?
Jakim preparatem zabezpieczyć drewniany dom dla zwierząt?
Poradnik
Cenisz nasze porady? Możesz otrzymywać najnowsze w każdy czwartek!