Firma nieustannie rozwija platformę CEMEX Go w oparciu o opinie klientów, dodając nowe funkcjonalności. Dzięki analizie i zwiększeniu użyteczności platformy klienci otrzymują bardziej spersonalizowane usługi, co zwiększa ich efektywność operacyjną i konkurencyjność, jednocześnie generując większą wartość dla swoich firm oraz ich odbiorców.
Dla mnie, jako klienta, bardzo ważna jest możliwość właśnie takiej interakcji z firmą, którą platforma CEMEX Go zapewnia w szybki i skuteczny sposób. Jest to doskonałe rozwiązanie - powiedziała Marcela Guajardo z firmy Blokasa, użytkowniczka CEMEX Go w Meksyku.
CEMEX Go wyznacza nowy standard, zapewniając najwyższą jakość obsługi klienta w branży materiałów budowlanych. Jesteśmy dumni, że udało nam się osiągnąć cel, jakim jest ponad 10 000 zadowolonych klientów, korzystających z CEMEX Go po siedmiu miesiącach od uruchomienia - powiedział Fernando A. González, Prezes Zarządu CEMEX. Chcemy być nadal liderem transformacji cyfrowej w naszej branży, stosując najnowsze technologie z korzyścią dla wszystkich naszych klientów na całym świecie.
CEMEX Go jest zdecydowanie świetnym rozwiązaniem, które znacznie poprawia pracę zespołom projektowym oraz osobom odpowiedzialnym za zamówienia i fakturowanie - powiedział Mike Sprecher z firmy Nibbi Concrete, użytkownik CEMEX Go w Stanach Zjednoczonych.
CEMEX Go jest obecnie dostępny w Meksyku, Stanach Zjednoczonych, Kolumbii, Wielkiej Brytanii i Niemczech. Dzięki wdrożeniu narzędzia w najbliższych tygodniach w kolejnych krajach, CEMEX zapewni jego dostępność w połowie krajów, w których działa firma. Do końca 2018 roku aplikacja CEMEX Go będzie dostępna na wszystkich rynkach, gdzie działa CEMEX, obsługując ponad 45 000 klientów.
Przeczytaj
Może cię zainteresować
Dowiedz się więcej
Zobacz więcej
Zobacz mniej
CEMEX Go oferuje w pełni cyfrowy zestaw usług, który umożliwia klientom wykonywanie większej ilości zadań w krótszym czasie, upraszczając oraz usprawniając ich transakcje i interakcje z CEMEX. Platforma zmniejsza również obciążenia administracyjne klientów, dając im więcej czasu na skoncentrowanie się na bardziej strategicznych sprawach biznesowych. Dzięki CEMEX Go klienci mogą wchodzić w interakcję z CEMEX w każdej chwili, z każdego miejsca za pomocą różnych urządzeń.
CEMEX Go w pełni obejmuje całą "podróż klienta". Dzięki platformie klienci mogą składać zamówienia, przeglądać historię swoich transakcji, śledzić dostawy w czasie rzeczywistym z wykorzystaniem technologii GPS, otrzymywać natychmiastowe powiadomienia o statusie swojego zamówienia, dokonywać korekt w zamówieniach oraz mieć pełny i przejrzysty wgląd do wszystkich informacji, niezbędnych do lepszego zarządzania swoją firmą. Dzięki temu będą mogli zrobić w kilka minut to, co wcześniej zajmowało im wiele godzin.
CEMEX przeprowadza globalną transformację cyfrową przy wsparciu swoich wieloletnich partnerów: IBM oraz NEORIS. CEMEX czerpie również z fachowej wiedzy obu firm, najnowszych innowacji, w tym w zakresie usług IT, aby dostarczać przełomowych rozwiązań udoskonalających obsługę Klienta.
Rozwój i wdrażanie CEMEX Go jest częścią globalnego zespołu ds. badań i rozwoju, działającego pod przewodnictwem Centrum Badań CEMEX z siedzibą w Szwajcarii.
CEMEX to firma globalna działająca w branży budowlanej, dostarczająca wysokiej jakości produkty oraz usługi klientom i społecznościom w ponad 50 krajach na całym świecie. CEMEX ma na koncie wiele projektów, które przyczyniły się do poprawy sytuacji odbiorców swoich materiałów i usług, poprzez innowacyjne rozwiązania budowlane, ciągłe doskonalenie oraz wysiłki mające na celu promowanie zrównoważonej przyszłości. Więcej informacji na stronie: www.cemex.com